Altzari eta osagarrien ekodiseinu ikasgelen ikastetxe-sarea

• 2011-09-01 - 2012-06-30 |

Aurkezten den ekimen honek JASANGARRITASUN IRIZPIDEETAN OINARRITUTAKO ALTZARIEN DISEINUaren bitartez berrikuntza sustatu nahi du, balio erantsia sortzeko eta betiere PRESTAKUNTZA atala giltzarria delarik.

LHko zentroetan EKODISEINUKO ikasgela bat diseinatu eta sortu, zurgintza, altzarigintza eta kortxoaren sektoreei zerbitzu bat emateko, gaur eguneko metodologiak erabiliz diseinatzaile berriak prestatzeko, betiere ingurumenarekiko errespetua irizpidetzat hartuta

Hasiera batean, ekimen honek hiru autonomia erkidego hartzen ditu bere barnean baina aurrerago proiektu hau beste erkidegoetako zentroetara ere zabaldu nahi da, Zurgintza eta Altzarigintzako Irakasle Elkartearen bitartez.

Beste Autonomia Erkidegoetako LH-ko zentroentzako aholkularitza-talde bat sortu.

Lortu nahi diren helburuak

Altzari eta osagarrien ekodiseinu ikasgela:

• Prototipoak azkar egiteko makina.
  • Altzarien ekodiseinu digitaleko liburutegia.

Socios del proyecto de innovación

IES Ricardo Bernardo, Solares (Cantabria)

IES Francés, Aranda (Teruel-Aragón)

ORION INTEGRACIÓN S.L. (Euskadi)

ALUMNADO PARTICIPANTE

Primer curso del Ciclo Formativo de Grado Superior de Desarrollo de Productos en Carpintería y Mueble.

Alumnado de apoyo: Segundo curso del mismo Ciclo Formativo.