Gorputz eta kirol ekintzak

Gorputz eta kirol ekintzen departamentuak hiru heziketa ziklo eskeintzen ditu:

Erdi mailakoa: Natur Ingurunean Gorputz eta Kirol Ekintzak

Formakuntza honetan bezeroak bidezidor eta mendi ibilbideak segurtasunez eta poztasunez gidatzeko prestakuntza eskuratzeko, ikasleak batez ere honako hiru moduluak landuko ditu: xendazaletasuna, bizikleta eta zaldia. Ziklo hau bereziki natur ingurunean egiten diren jarduera fisikoak eta pertsonekin hartu-emana gustoko dutenei zuzendua dago.

Gizarte eta kirol animazioko eta irakaskuntzako goi-mailako teknikaria

Ziklo hau kirol-irakaskuntzan, animazioan eta gorputz- eta kirol-jardueren koordinazioan dago profilatua; zeregin hauek klubetan, kirol-sektoreko enpresetan, turistikoetan eta baita haur eta gazteentzako hezkuntza-aisialdikoetan garatu ahal izateko bai kirol instalazioetan zein kanpamenduetan, gazte-aterpetxetan, kolonia-etxetan... Halaber, era guztietako erabiltzaileentzako lehiaketa ez-ofizialak zein gorputz- eta kirol-ekitaldi txikien antolakuntzaz arduratu daiteke.

Egokitze fisikoko goi-mailako teknikaria

Ziklo hau kirol-erabiltzaileen entrenatzaile eta prestakuntza fisikoaren arduraduna izateko profilatua dago aerobic-eko, step-eko, indoor zikloko, uretako fitness-eko eta antzeko jardueretako monitore moduan bai banaka zein taldean. Funtsean ikasketa honek musikaren laguntzarekin edo/eta gabe egokitzapen fisikorako zein osasuna eta gorputz-zainketarako jarduerenen irakasle eta sustatzaile izateko prestatzen du bai gimnasioetan, ur-instalazioetan edo kiroldegietan.