Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Zurgintza COOLHUNTIG Jardunaldian

2011-09-22

Irailaren 22an, Bilbon, CoolHunting-eko jardunaldi bat ospatu da Habic-ek (Basque habitat & Contract Cluster) antolatuta. Departamentuko bi irakaslek hartu dute parte.

Zilarrezko domina EASOrentzat Spainskills 2011n

2011-04-11

EASO Politeknikoko ikaslea den Unai Venturak zilarrezko domina lortu du SPAINSKILLS 2011 txapelketan

Zenbakizko Kontrola Torneaketa

• Aragón: Kevin Gran Ubeira URREA
  • Euskadi: Unai Ventura Porras ZILARRA
  • Catalunya: Joan Amill Fontanals BRONTZEA

partehartzaileen argazkia

TEOWIN 6.0 aplikazioaren prestakuntza Zurgintzako irakasleentzat

2011-03-03

Zurgintza eta Altzarigintza departamentuko 10 irakaslek prestakuntza jaso dute Teowin programan.

EASO Politeknikoak Eskola jasangarria ziurtagiria jaso du

2010-12-13

Eskola Agenda 21 ingurumen-heziketa proiektuan egindako lana hartzen du aintzat ziurtagiri horrek.
Donostiako EASO Politeknikoak Eskola jasangarria ziurtagiria jaso zuen abenduaren 13an, Lakuan egindako ekitaldian. Ziurtagiri horrek aintzat hartzen du ikastetxeek Eskola Agenda 21 ingurumen-heziketa proiektuan egindako lana.

ISILTASUN HANDIA liburuaren aurkezpena

EASO Politeknikoko Zuzendaritzak eta Lanbide Arriskuen Prebentziorako Mintegiak, “Isiltasun Handia” liburuaren euskarazko bertsioaren aurkezpenera gonbidatzen zaituzte. Ekitaldia maiatzaren 26an izango da, eguerdiko 12.30ean EASO Politeknikoan. Aurkezpenean Joan Juvent idazleak eta ikastetxeko ordezkariek parte hartuko dute.

“Isiltasun Handia” prebentzio-formakuntzarako oso tresna baliagarria da, bai gazteei, bai langileei begira. Lanean nahiz bizitzan zehar egunero sortzen zaizkigun arriskuen aurrean erantzuteko balioak erakusten dizkigu.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat