Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Langileentzat eta langabetuentzat ikastaroak: Izen-ematea irekia

2012-10-08

itxura emateko irudia,

Irekia dago EASO Politeknikoak langileentzat eta langabetuentzat eskaintzen dituen ikastaroetarako izen-ematea.

Izen-ematea web honen bitartez edo ikastetxeko idazkaritzan bertan egin daiteke. Informazio gehiago hezkuntza eskaintza atalean.

EASO Politeknikoko ikasle batek 1. saria Donostia Hiria diseinuko lehiaketan

2012-07-17

Foto que muestra el mueble ganadorJon Regillaga-k, EASO Politeknikoko goi maila zikloko ikasleak 1.saria lortu du Donostia Hiria Altzari Diseinuko XVI. Edizioan.

Lehiaketa honen historian zehar hau da hirugarren aldia gure ikasle batek saria irabazten duela. Aurkeztutako lana “Mueble TV giratorio” izan zen eta bere funtzionaltasunak epaimaiaren irizpideak bete zituen.

Saria 2000€ eta ordenagailu portatila dira. Azaroan, Boulebarrean Kutxa duen Erakusketa Aretoan, aurkeztutako hogei lan hoberenak ikusteko aukera izango da.

I +EGURRA proiektua: Tecnalia-ra bisita

2012-06-19

Imagen de los participantes en la visitaEkainaren 8an, I+D egurra proiektuko 1. lantaldeko ikasleak eta irakasleak Azpeitian kokatuta dauden Tecnaliako instalazioak bisitatu zituzten.

Lantalde honetako partaideek, CIFP Picos Fuentes, IES Ricardo Bernardo, IES La Fuensanta eta EASO Politeknikoak hotel baterako egiturak eta arotzeria diseinatu behar dute.

Mekanikako departamentua Makina-Erremintaren Biuertekora

2012-06-12

feriaren irudi orokorraJoan den maiatzaren 29an Fabrikazio Mekanikoko departamentuko ikasleak, mintegiko zenbait irakaslerekin batera bisitan joan ziren Barakaldoko BEC-en (Bilbao Exhibition Centre ) ospatu zen 27. Makina Erreminta Biurtekora.

Egurrezko etxeak proiektuaren jardunaldiak EASOn

2012-05-05

Maiatzaren 30, 31 eta ekainaren 1ean, EASO Potiteknikoan Berrikuntza Aplikatua Proiektuaren I. Jardunaldiak ospatu ziren. "Egurrezko etxeak eimagen de los alumnosraikitzea ingurumen-irizpideak kontuan hartuta" Hezkuntza, Kultura eta Kirol Ministerioak eta Europako Gizarte Funtsak diruz lagundutako Ekimena. Bertan Malagako I.E.S: La Rosaleda, Pontevedrako C.I.F.P. A Xunqueira eta Donostiako EASO Politeknikoko ikasleak bildu ziren.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat