Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

EASOko Eskola Agenda21 programak bultzatuta lehenengo bisita

• 2012-11-05 |

irteeran parte hartu zuten ikasleen argazkia

Azaroaren 5ean, EASO Politeknikoko Ingurumen Kimikako ikasleek Usurbilgo autokonpostaje komunitarioa eta Lapatxeko konpostaje planta bisitatu zituzten.

Imanol Azpirozek, Ingurumen Diputatuen aholkularia eta Gipuzkoako hondakinen kontsortzioan lanean aritzen denak, Usurbilgo kultur etxean hartu zituen. Bertan aurkezpena entzun ondoren materia organikoaren jasoketa eta zenbait herritarren artean egindako konpostaje komunitarioa ikusi zituzten. Bisitan zehar konpostaje prozesua ezagutzeko aukera izan zuten, batez ere Lapatxeko konpostaje plantan.

Youtuben ikus dezakezu bisitaren argazki erreportaje osoa.

Elikadura jasangarria EASO Politeknikoan

2012-10-28

hizlariaren argazkia

Cristina Enea Fundazioko zuzendaria den Txema Hernandezek elikadura jasangarriari buruzko hitzaldia eman zuen urriaren 24an.

Donostiako EASO Politeknikoko Agenda 21 taldearen ekimenez, Cristina Enea Fundazioko zuzendaria den Txema Hernandezek elikadura jasangarriari buruzko hitzaldia eman zuen urriaren 24an berrehun bat ikasleren aurrean. Hitzaldiaren amaieran, bertaratutako guztiek oparitxo bat eskuratu zuten, Mendekotasun-egoeran dauden pertsonentzako arreta zikloaren ikasleek ikastetxean bertan prestatutako pastelak eta goxokiak alegia.

Prebentzioko zikloaren bisita Fundiciones Estandara

2012-10-17

Taldearen argazkia enpresaren sarreran

Pasa den urriaren 16an, EASO Politeknikoko lan arriskuen prebentzio zikloko lehenengo mailako ikasleek Beasaingo “Fundiciones del Estanda” enpresara egin zuten bisita.

Enpresaren jardueraren eta lan arriskuen gestio sistemaren (OHSAS 18001 arauak ziurtatua du “Fundiciones del Estanda” enpresak) aurkezpen bat egin eta gero ikasleek instalazioak bisitatu zituzten. Bisitan zehar produkzio prozesua ezagutzeko aukera izan zuten, baita enpresaren sail desberdinetan aplikatutako babes eta prebentzio estrategiak ere.

Haur Hezkuntzako ikasleak BCBLra

2012-10-09

BCBLn aurkezpena egin bitartean egindako argazkia non ikasleak eta aurkezlea ikus daitezken

Haur hezkuntzako goi mailako 2. kurtsoko ikasleek BCBL-k Miramonen dituen instalakuntzak bisitatu dituzte hirugarren urtez.

Bixita honek helburu bikoitza du: alde batetik, Babylab gunea eta bertan erabiltzen diren tresnak ezagutu eta bestetik, BCBL-kin elkarlanean proiektua moduluan aurrera eramango duten ikerketari buruz aurrez aurreko informazioa jaso; aurtengo proposamena iaz hasitako ikerketa berdinarekin jarraitzea da, Hizkuntzaren Nahaste Espezifikoak.

Langileentzat eta langabetuentzat ikastaroak: Izen-ematea irekia

2012-10-08

itxura emateko irudia,

Irekia dago EASO Politeknikoak langileentzat eta langabetuentzat eskaintzen dituen ikastaroetarako izen-ematea.

Izen-ematea web honen bitartez edo ikastetxeko idazkaritzan bertan egin daiteke. Informazio gehiago hezkuntza eskaintza atalean.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat