Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

EASO Politeknikoa 40 ikastetxe berritzaileenen rankingean

• 2012-04-01 |

Rankingaren argazkiaMercado21.es-ek lanbide heziketako 40 ikastetxe berritzaileenen rankinga argitaratu du. EASO Politeknikoa 16. postuan agertzen da bertan. Honekin batera doan dokumentuan informazio osoa eskura dezakezu.

Ranking hau egiteeko Hezkuntza Ministeritzak berrikuntza proiektutarako egindako deialdian parte hartzea kontuan hartu da.

Hitzaldia: Donostiako Udalaren ur eta saneamendu sareen gestioa

2012-03-18

Asteazkenean, martxoaren 21ean goizeko 12:30ean, EASO Politeknikoko areto nagusian Donostiako Udalaren ur eta saneamendu sareen gestioari buruzko hitzaldia izango da.

Fernando Pérez, Donostiako Udaleko Ura Ustiatzeko eta Saneamendu Zerbitzuko arduraduna, izango da gai honi buruzko aurkezpena eta behar diren azalpen guztiak emango dituena.

Hitzaldi hau interesatua egon daitekeen hiritar orori irekia izango da.

Bitxigintza zikloko 2 ikasleen lana ikusgai Tolosako Aranburu Jauregian

2012-03-14

Erakusketaren bista orokorra. Agara Agirrek eta Maider Zunzunegik, EASO Politeknikoko bitxigintzako ikasleak, "Aurrez aurre emakumeak protagonista" erakusketan beren lanak erakusten ari dira. Erakusketa martxoaren 3tik eta apirilaren 14ra irekia izango da Tolosako Aranburu Jauregian.

EASO Politeknikoko 31 ikasle Erasmus / Leonardo programetan

2012-03-12

Foto de los alumnos y alumnas participantes en el programaIkasturte honetan EASO Politeknikoko 31 ikaslek praktikak egingo dituzte Erasmus eta Leonardo egitasmoetan. Hiru hilabetetan zehar herrialde horietako kultura eta lan egiteko modua ezagutzeko aukera izango dute. Ikasturte honetan ikasleak Alemania, Italia, Portugal, Polonia eta Bulgariara joango dira.

Agenda21: Ikastetxeen arteko argazki lehiaketa

2012-03-05

Aurtengo ikasturteko gaia den itsasoko ura oinarritzat hartuta, II. argazki lehiaketa egitea proposatzen dugu. Lehiaketa honen bidez, gaiaren inguruko errealitate positiboak eta negatiboak irudikatuko lirateke, itsasoa, kostaldea, hondartzak... beti ere hiriari dagozkionak.

Lehiaketan bi maila desberdinduko dira: LH batetik eta DBH-Batxilergoa-Goi mailako zikloak bestetik. Informazio gehiago eta oinarriak>>

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat