Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Aho eta Hortz Higieneko ikasleen jardunaldi klinikoak

• 2012-04-17 |

Hortz eta Higieneko gelaren ikuspegi orokorra non ekipamenduak ikus daitezkeenMaiatzaren 25ean, ostirala, Donostiako EASO Politeknikoan Aho eta Hortz Higieneko ikasleen jardunaldi klinikoak izango dira. Jardunaldi hauek Euskadiko ikasle guztien topagune izan nahi dute. Horretarako, bereziki prestatu den programa zientifiko aberatsa prestatu dugu.

Helburu nagusia, laneko praktiketara lehenik eta lan mundura ondoren pasatzear dauden ikasleei odontologiaren espezialitate desberdinen ikuspegi klinikoa eta praktikoa aberastea da, eta honetarako, zorionez, lehen mailako ponenteak biltzea lortu dugu, odontologiako alor desberbinetako espezialistak.

Dudarik gabe, ziklo formatibo honen ikasketa urte luze honen bukaera ezin hobea dela deritzogu. EASO Politeknikoak eskerrak eman nahi dizkio Isdin Laborategiari jardunaldi hau aurrera eramateko eskainitako laguntzagatik.

Maiatzaren 25-ean espero zaituztegu

Programa hemen deskarga dezakezu.

Mekanikako ikasleen ingurumen bisita

2012-04-16

Lapatx-eko instalazioen kanpoko argazkiaMartxoaren 19an “Mekanizazioko Teknikaria” erdi-mailako lehenengo kurtsoko ikasleak, departamentuko zenbait irakaslerekin batera eta Donostiako Eskola Agenda 21 inguruko jardueren artean kokatua, ingurumen-irteera bat burutu zuten. Easo Politeknikoak aktiboki parte hartzen du ekimen honetan eta irteera honen helburua etxe zein enpresetan sortzen diren hondakin organikoen birziklaje prozesuak ezagutzea zen.

EASO Politeknikoa 40 ikastetxe berritzaileenen rankingean

2012-04-01

Rankingaren argazkiaMercado21.es-ek lanbide heziketako 40 ikastetxe berritzaileenen rankinga argitaratu du. EASO Politeknikoa 16. postuan agertzen da bertan. Honekin batera doan dokumentuan informazio osoa eskura dezakezu.

Ranking hau egiteeko Hezkuntza Ministeritzak berrikuntza proiektutarako egindako deialdian parte hartzea kontuan hartu da.

Hitzaldia: Donostiako Udalaren ur eta saneamendu sareen gestioa

2012-03-18

Asteazkenean, martxoaren 21ean goizeko 12:30ean, EASO Politeknikoko areto nagusian Donostiako Udalaren ur eta saneamendu sareen gestioari buruzko hitzaldia izango da.

Fernando Pérez, Donostiako Udaleko Ura Ustiatzeko eta Saneamendu Zerbitzuko arduraduna, izango da gai honi buruzko aurkezpena eta behar diren azalpen guztiak emango dituena.

Hitzaldi hau interesatua egon daitekeen hiritar orori irekia izango da.

Bitxigintza zikloko 2 ikasleen lana ikusgai Tolosako Aranburu Jauregian

2012-03-14

Erakusketaren bista orokorra. Agara Agirrek eta Maider Zunzunegik, EASO Politeknikoko bitxigintzako ikasleak, "Aurrez aurre emakumeak protagonista" erakusketan beren lanak erakusten ari dira. Erakusketa martxoaren 3tik eta apirilaren 14ra irekia izango da Tolosako Aranburu Jauregian.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat