Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Zurgintza COOLHUNTIG Jardunaldian

• 2011-09-22 |

Irailaren 22an, Bilbon, CoolHunting-eko jardunaldi bat ospatu da Habic-ek (Basque habitat & Contract Cluster) antolatuta. Departamentuko bi irakaslek hartu dute parte.

Jardunaldiaren helburuak: CoolHunter-aren ezaugarriak, trebetasunak eta berariazko teknikak ezagutzera eman, enpresa-ekintzaren eguneroko jardunean integratuz, honako helburu hauekin: balioa erantsi eta lehiakortasuna hobetu erabakiak hartzean eta era berean ikuspegi berritzaile bat gehitu diseinatu komunikatu eta saltzeko orduan.

Txostengileak Bartzelonako ELISAVA Escola Superior de Disseny-ko bi irakasle izan dira , Jorge Rodríguez Nieto eta Manuel Torres Acemel.

Cool Hunting Jornada

Zilarrezko domina EASOrentzat Spainskills 2011n

2011-04-11

EASO Politeknikoko ikaslea den Unai Venturak zilarrezko domina lortu du SPAINSKILLS 2011 txapelketan

Zenbakizko Kontrola Torneaketa

• Aragón: Kevin Gran Ubeira URREA
  • Euskadi: Unai Ventura Porras ZILARRA
  • Catalunya: Joan Amill Fontanals BRONTZEA

partehartzaileen argazkia

TEOWIN 6.0 aplikazioaren prestakuntza Zurgintzako irakasleentzat

2011-03-03

Zurgintza eta Altzarigintza departamentuko 10 irakaslek prestakuntza jaso dute Teowin programan.

EASO Politeknikoak Eskola jasangarria ziurtagiria jaso du

2010-12-13

Eskola Agenda 21 ingurumen-heziketa proiektuan egindako lana hartzen du aintzat ziurtagiri horrek.
Donostiako EASO Politeknikoak Eskola jasangarria ziurtagiria jaso zuen abenduaren 13an, Lakuan egindako ekitaldian. Ziurtagiri horrek aintzat hartzen du ikastetxeek Eskola Agenda 21 ingurumen-heziketa proiektuan egindako lana.

ISILTASUN HANDIA liburuaren aurkezpena

EASO Politeknikoko Zuzendaritzak eta Lanbide Arriskuen Prebentziorako Mintegiak, “Isiltasun Handia” liburuaren euskarazko bertsioaren aurkezpenera gonbidatzen zaituzte. Ekitaldia maiatzaren 26an izango da, eguerdiko 12.30ean EASO Politeknikoan. Aurkezpenean Joan Juvent idazleak eta ikastetxeko ordezkariek parte hartuko dute.

“Isiltasun Handia” prebentzio-formakuntzarako oso tresna baliagarria da, bai gazteei, bai langileei begira. Lanean nahiz bizitzan zehar egunero sortzen zaizkigun arriskuen aurrean erantzuteko balioak erakusten dizkigu.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat