Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Erandioko Ertzaintzaren base zentralera bisita

• 2017-01-12 |

bileran ateratako argazkia
Abenduaren 19an, Anatomia Patologikoa mintegiko 3 irakasle Erandioko Ertzaintzako base zentralera joan ziren polizia zientifikoa unitatearen jarduera ezagutzera. Bertako zuzendariarekin elkarrizketa izan zuten, eta batez ere genetika forensean eta antropologia forensean egiten duten lanaren berri jaso zuten.

Ekintzailetza pil-pilean Gabonetako Ikasenpresa Azokan

2017-01-12

Ikasleen postuen argazkia
Easo Politeknikoko ikasleak beste behin ere protagonista bihurtu ziren, Abenduaren 20an ospatu zen Gabonetako Ikasenpresa Azokan. 35 ikasenpresek muntatu zuten beraien standa, eta ikastetxeko sarreran eta lehenengo solairuan zehar egon ziren beraien produktu eta zerbitzuak saltzen, eta garrantzitsuena, jarrera ekintzailea erakusten. Orain, azokaren balorazioa egin beharko dute, eta otsailaren 16an, Eibarren ospatuko den azokarako hobekuntzak proposatu. Mila esker bertan parte hartu zenuten ikasle eta irakasle guztioi.

Benjaminen ur-jaialdia Donostiako Zuhaizti kiroldegian

2017-01-10

Umeak uretan jolasean erakusten duen argazkia

Abenduan Donostiako Zuhaizti kiroldegian Fortuna KE-k umeentzako antolatutako ur-jaialdian parte hartu zuten goi mailako kirol-ekintzak zikloko 18 ikaslek.

Igerilekuetan 4 ordutan zehar benjamin kategoriko ia 500 umeentzako sustatu zuten modu eraginkor eta txukunean 9 jolasez osatutako zirkuitu bat. Hurrengo ur-jaialdia otsailean garatuko da.

EreƱotzuko ibai bazterrean sortzen diren arazoei irtenbide bila

2017-01-07

Ikasleak ibaiaren ondoan

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko 2. mailako taldeak Ereñotzuko auzo udalaren proposamenari erantzun dio eta udaran Urumea ibaiaren bazterretara hurbiltzen diren bisitariek sortzen dituzten arazoak bideratzeko erronka lantzen ari da. Bisitariek ekarritako zabor metaketak, trafiko eta aparkatze arriskutsuak bertako biztanle, fauna eta floraren bizimoduan eragin kaltegarriak dituzte.

Jorge Gonzalez ingurumen adituaren ahotik jakin genuen Urumean galtzeko arrisku larrian dauden bi ugaztun bizi direla: Pirinioetako muturluzea eta bisoi europarra, Euskal Herriko biodibertsitatearen panda hartzak.

Ingurumen hezkuntza aplikatzeko aukera ezin hobea dago Ereñotzun. Arazoa aukera bihurtu eta alderdi guztientzat egokia izango den plangintza bat egin.

Ander Etxezarraga Gabonetako zorion-postalen irabazle

2016-12-23

Sari banaketan zuzendaria eta saritutakoa
Automatizazioa eta Robotika Industriala zikloko Ander Etxezarragak (2AR3) irabazi du Easo Politeknikoak antolatutako X. Gabonetako Zorion-postalen Lehiaketa. Zorionak!

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat