Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

100dik gora odol emateak EASO Politeknikoan

• 2017-10-20 |

Foto con varios alumnos y alumnas durante el proceso de extracción

Urriaren 18 eta 19an ehundik gora odol emate izan dira Easo Politeknikoan. Gipuzkoako Odol Emaileen elkarteak egindako sentsibilizazio jardunaldiaren ondoren, zalantzak argitu eta ikasle berri asko animatu da bere ekarpena egiteko.

Batzuentzat lehen aldia izanik urduritasuna nabaritu da, baina ez da oztopoa izan.

Zorionak gure ikasle eta irakasleei zuen elkartasunagatik, odola beharrezkoa baita, eta ezin delako ekoiztu.

EASO Politeknikoa urtero bezala AZTERKOSTAn

2017-10-10

Alumno de EASO Politeknikoa tomando muestras

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleek AZTERKOSTAn (COASTWATCH) parte hartu dute. Programa honen helburuak itsasbazterraren berezitasunak eta horrek dituen arazoak ezagutzea eta gizartea kostaldeko gune naturalak babesteko beharraz kontzientziatzea dira.

Ikasleekin kostaldearen marearteko hebitatak, uraren egoera fisiko-kimikoa eta gizakiaren eragina lantzen ditugu. Benetan jarduera aberasgarria.

AZTERKOSTA, COASTWATCH itsasbazterrari buruzko Europako Ingurumen Hezkuntza programaren Euskal Autonomia Erkidegorako egokitzapena da. 1992tik garatzen ari da.

Mugikortasun jasangarriaren astea

2017-10-03

Ikastetxeko partehartzaileak eskolako eskaileretan
Ikasturte honetan ere Natur inguruneko gidaketa eta Ingurumen-hezkuntza eta kontrola zikloak Donostiako udaletxeko Agenda 21 agendarekin parte hartu dute bizikleta ibilaldian; jarduera hau irailaren 22an garatu zen mugikortasun jasangarriaren astearen barruan. Antolakuntza lanak bete dituzte bai oinez zein bizikletaz laguntzen eta aurten ere ezinbesteko esperientzia bilakatu da ikasleentzat.

Ikasturtea martxan EASO Politeknikoan

2017-09-22

ikasleak praktikatzen ikastetxearen aurrean

Azkenean, nahiz eta ikastetxean egiten ari diren hobekuntza lanak erabat amaituta ez egon, hilaren 18an eman genion hasiera ikasturteari.

Ostegunean, Osasun Larrialdiak zikloko 2. mailako ikasleak, eguraldi ona aprobetxatuz, kalera irten ziren aurreko ikasturtean ikasitako prozedurak praktikan jartzera. Oraingo honetan Bihotz Biriken Berpiztearen (BBB) txanda izan da eta gustora aritu dira elkarlanean.

EASO Politeknikoko ikasleohia Balenciaga Museoan

2017-07-17

foto de Idoia Lizeaga

Hiru urtetan zehar EASO Politeknikoan goi mailako Bitxigintza Artistikoko ikaslea izan den Idoia Lizeagak, Getariako Balenciaga museoan bere lana aurkezteko paregabeko aukera lortu du.

Hainbat diseinatzaileen artean aukeratua izan da Idoiaren lana eta Balenciaga museoan eta beste batzuen artean, Isabel Zapardiez diseinatzaile ospetsuarekin batera aurkeztuko du Idoia Lizeagak bere lana. Zorionak Idoia.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat