Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola Papresan bisitan

• 2017-02-20 |

Ikasleak bisiutan paper artean

Pasa den asteazkenean, hilak 15, Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko lehen mailako ikasleak eta irakasleak Oreretan aurkitzen den Papresa enpresan izan ginen. Bertan, biztanleok gaikako bilketan bereizten dugun papera (edukiontzi urdinean) nola birziklatzen den ikusi ahal izan genuen. Eguneko 1000 tona prentsa-papera ekoizten dute 17.000 zuhaitz moztea saihesten dutelarik, horrek urtean sei miloi zuhaitz baino gehixeago suposatzen du.

Papresak bi lan-lerro nagusi du: paper-orea ekoizten duena eta prentsa-papera ekoizten duena. Horretaz gain bi lerro laguntzaile: zentral termikoa (ur lurruna sortzen du) eta uren araztegia.

Parada bikaina izan dugu egin dugun gaikako sailkapena nola egin behar den azaltzeko erronkari bukaera emateko.

Prebentzioko ikasleak irakasle

2017-02-17

trebakuntza saio batean ateratako argazkia eskolako gela batean

Lan arriskuen prebentzioa zikloko 2. mailako ikasleek prestakuntza espezifikoak eman dituzte zurgintza, mekanizatua, eraikuntza eta bitxigintzako zikloetan. Ikasle bakoitzak lanbide bat aztertu ondoren, lanbidearen arriskuak ebaluatu ditu ikasturtean zehar, eta bukatzeko ziklo horietako ikasleei baliagarri izango zaien gaiaren inguruan trebatu dituzte.

Ebaluazioa egin ondoren, ziklo ezberdinen beharretara egokituta trebakuntza hauek prestatu eta eman dituzte:

• Zurgintzako erdi mailako ikasleei: pisuaren eskuzko manipulazioa, laneko posturak eta oinarrizko prebentzio neurriak (txukuntasuna, garbitasuna eta norbanako babes ekipoak).
  • Zurgintzako goi mailako ikasleei: erdi-mailako arduradun batentzat beharrezko ezagutza prebentiboak.
  • Eraikuntzako goi-mailako ikasleei: eraikuntzako arduradunen betebeharrak, eta eraikuntzako prebentzio formazioaren baliozkotzeak Eraikuntza eta Obra publiko familiako tituluekin.
  • Mekanikako erdi-mailako ikasleei: lantokiko prestakuntzarako (LP) praktika onak.
  • Bitxigintzako goi-mailako ikasleei: arrisku ergonomikoak, bereziki bistako arazoak saihesteko ariketa eta neurrietan zentratua

Woodtektura entre las 12 mejores buenas prácticas de Euskadi

2017-02-14

partehartzaileen argazkia eskolako gela batean

El proyecto Woodtektura que se desarrolla entre la Facultad de Arquitectura de Donostia y el CIFP Easo Politeknikoa ha sido reconocido como una de las doce mejores buenas prácticas que se desarrollan en Euskadi en la segunda convocatoria realizada por Tknika. Tknika, centro de innovación para el profesorado de FP, realiza estas convocatorias para motivar al profesorado emprendedor que intenta, con nuevas actividades y planteamientos, que una mejor formación repercuta en el alumnado con experiencias innovadoras.

Woodtektura es un proyecto que, patrocinado por Habic cluster del hábitat de Euskadi, pretende relacionar profesionalmente a universidad y centros de FP en un proyecto colaborativo donde saldrán reforzados los aprendizajes de ambos. El resultado será la construcción de un stand de feria en el que ambos alumnados han participado en las diferentes fases, desde el diseño hasta la construcción final. Esta colaboración tan valiosa de dos niveles educativos, que si bien son superiores, tradicionalmente han llevado caminos separados, es algo que se debe impulsar, pues siempre va a suponer una mejora de las capacidades de los participantes.

Prebentzioko ikasleak SUESKOLAn trebatzen

2017-02-10

foto del grupo con los equipos de protección
2017ko urtarrilaren 19an Lanbide Arriskuen Prebentzioa zikloko 2. mailako ikasleek Ordiziako SUESKOLAn suak itzaltzeko oinarrizko ikastaroa burutu zuten, su baten aurrean lehenengo esku-hartzea aurrera eramaten ikasteko.

Esperientzia oso positiboa eta aberasgarria izan zen, benetako suaren aurrean su-itzalgailuekin eta mangerekin praktikak egin baitzituzten eta kearen eta beroaren aurrean nola jokatu ikasi baitzuten.

SketchUp lehiaketa 2017: izen-ematea irekia

2017-02-08

Lehiaketaren kartela

Donostiako Easo Politeknikoko Eraikuntza eta Obra Zibila mintegiak 2017rako 3. eta 4. DBH eta 1. eta 2. Batxilergoko ikasleei zuzendutako 2. SketchUp lehiaketa abiatu da jada. Izena emateko epea zabaldu da, otsailaren 1etik 10era izango da.

Lehiaketaren oinarriak.

Sarrera irakasleentzat