Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Haur literaturari buruzko irteera

• 2018-01-12 |

partehartzaileen talde argazkia

Haur literatura aztertzen ari garenez, Haur Hezkuntza zikloko 1.mailako ikasleak Donostiako haur liburutegi nagusira eta San Telmo museora joan gara.

Bertan, literaturaren mundu zabala ikertzeaz gain, “Uhartearen altxorra” erakusketaz disfrutatu dugu, 100 liburuak biltzen dituen txoko batean hitzez eta irudiez gozatuz.

Prebentzioko ikasleak, mekanikako ikasleak prestatu

2018-01-10

En la foto se ve un alumno de prevención ofreciendo la sesión de formación a un grupo de mecánica

Abenduaren 13tik eta 19ra EASO Politeknikoko Lan Arriskuen Prebentzioa goi mailako zikloko ikasleek mekanizatuko ziklo ezberdinetan formazio saioak eman zituzten. Erronka hau tailerretan eginiko zarata ebaluazioaren jarraipena izan da, eta eginiko lana aurkezteaz gain beste arrisku fisikoak azaldu dituzte. Horrela, prebentzioa zikloko ikasleak formazioa ematen trebatzen diren bitartean, mekanikako FOL ikasgaiko edukiak indartu dituzte.

Zehazki zarata, bibrazioak, hotz-beroa eta erradiazioek sorturiko arriskuak eta ondorioak azaldu dituzte, eta lantokian hartu beharreko prebentzio neurriak etorkizuneko gaixotasunak saihesteko.

Esperientziak irakasle eta ikasleen partetik balorazio oso positiboa jaso du.

Bizkar-arazoen prebentziorako ikasleen arteko ikastaroa

2018-01-08

dibujo de una columna vertebral

Abenduaren 19an amaitu genuen kirol zikloko 1. mailako ikasleek osasun larrialdietako eta aho eta hortzen higieneko ikasleei bideratutako 4 orduko barne ikastaroa.

Praktikatutako oinarrizko edukiak bizkarrezur eta pelbisaren jarrera egokia egunerokotasunean eta gerri + bizkar aldeko giharren luzapenak zein tonifikaziorako ariketak eta errutinak izan dira.

Jolasetako igeriketa jardunaldia Fortuna KErekin

2017-12-20

Foto de las instalación durante las actividades

Abenduaren 15ean Gorputz eta Kirol Ekintzen Sustapena zikloko ikasleek jolasetako igeriketa lehen jaurdanaldia antolatzen egon ziren Zuhaizti kiroldegian. Jardunaldi hauek Foru Aldundiko eskola kiroleko plangintzaren barnean daude.

Ikasleek profesionaltasunez, alaitasunez eta emaitza txukunarekin koordinatu zuten 700tik gorako ume kopuru hau. Zorionak.

Bioeraikuntza Kutxa Ekogunean

2017-12-18

el grupo atendiendo a las explicaciones

Kutxa Ekogunea etorkizun jasangarriago bat lortzeko makina bat ideia proposatzen dituen parkea da. Bioeraikuntza mailan ere proposamen desberdinak frogatu eta eskaintzen dituzte. Horien artean daude, lastoz eginiko etxea, teilatu berdeak, basoan txertatutako egurrezko etxeak, urbanizazio jasangarria edota euren instalazioetan zikintzen dituzten urak berreskuratzen dituen araztegia besteak beste.

Pasa den abenduaren 15ean Eraikuntza Proiektuak zikloko ikasleekin euren proiektuaren eta eraikin desberdinen berri izateko aukera izan genuen bertan egin genuen bisita interesgarrian.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat