Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

BIM prestakuntza EASOn zurgintza sektorearentzat

• 2018-05-09 |

foto de grupo en el aula de construcción

Habic klusterrak antolatutako BIM prestakuntzak, zein sektoreko fabrikatzaileei eta zurgintzako eta altzarigintzako irakasleei zuzendua dagoen, Easo Politeknikoan jarraitzen du.

Eraikuntzako departamentuak bere gelak eta tresneria utzi ditu ikastaroa osatzeko geratzen diren bost jardunaldiak burutzeko. Lehenengoak Tabakalerako Basque Living Center espazioan izan ziren. Argazkian, parte hartu duen departamentuko irakasleak eta sektoreko enpresen ordezkariak.

Zurgintza eta altzarigintza HABICekin BIM ezarpenean

2018-04-25

profesorado del centro y representantes del sector

Habic Klusterrak zurgintza eta altzarigintza departamentua gonbidatu du BIM metodologiari buruzko prestakuntza programa batean parte hartzera. Hau sektoreko fabrikatzaileei zuzenduta dago: zurgintza, egiturak, altzarigintza eta eskailerak. Jardunaldi komunak egiten dira (9 saio) Tabakaleran.

Argazkian parte hartu duen departamentuko irakasleak eta sektoreko enpresetako ordezkariak.

EASO Politeknikoa STEM Discovery Week-en

2018-04-23

kanpainaren logoa

Europan apirilaren 23tik 29rako astean STEM Discovery Week ospatzen ari da. Ekimen honek Europako proiektu, erakunde eta eskolei gonbidapena luzatzen die Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza eta Matematika arloko (STEM) ikasketa eta karrerei garrantzia eman diezaioten. Kanpaina honen leloa “Say yes to STEM” (esan bai STEM-i) da, eta bazkideek STEM jakintzagaiak babesteko duten sostengu irekia eta arduratsua deskribatzen du, eta baita inguruko interes-taldeen arteko elkarlan zabala ere. Hau da Europan STEM Discovery Week burutzen dena.

EASO Politeknikoak parte hartu nahi izan du ekimen honetan ikastetxeko gela eta tailerrak Donostialdeko ikastetxeetako haurrentzat ireki. Lehen hezkuntzako azken zikloko eta DBHko lehen mailako 175 ikasle EASO Politeknikora hurbilduko dira bertan eskainiko diren 14 jarduera ezberdinetan parte hartzeko.

Ekintzek, zeintzuk alderi praktiko bat izango baitute, EASO Politeknikoan lantzen diren jarduera-arloetan zientziaz, teknologiaz, ingeniaritzaz eta matematikaz egiten den erabilera erakutsiko dute. Tailerrak planteatzerakoan generoaren ikuspegitik izaera barneratzailea emateko ahalegina egingo da.

Aiako Harria parke naturalean barrena ikasten

2018-04-11

ikasleak basoan zehar oinez

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleak, Aiako Harria parke naturalean barrena ibili ziren Natura 2000 Sarearen baitan dauden habitat babestuak ikusten, Añarbeko baso erreserba ezagutu, anfibioentzat propio sorturiko urmaelak aztertu, ugaztunen arrastoak behatu eta GPS praktikak egin zituzten.

Bide batez Urdaburu (595m) mendira igo ziren.

Bitxigintza Artistikoa bisitan LogroƱoko Avanzare-n

2018-03-21

bisitariak enpresaren aurrean
Joan den otsailaren 22an Bitxigintza Artistikoa zikloko ikasleek Logroñora joan etorria egin zuten Avanzare Innovación Tecnológica enpresa bisitatu eta grafenozko erretxina eroankorren arloan lankidetzarako aukerak arakatzeko.

Avazare enpresak, zein erabilera berezietarako gehigarri konplexuen garapen, ekoizpen eta komertzializazioan espezializatua dagoen, konpromisoa hartu zuen 3D inprimagailuan erabiltzen den erretxinak duen grafenoaren beharrak aztertzeko. Helburua osagai hau eroale eta egoki bilakatu ahal izatea, ondorengo elektrolito bidezko zilar-bainurako.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat