Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Donostiatik Pasaiara harremanak sortu Ulia ezagutuz

• 2017-10-23 |

foto de los participantes durante la salida

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola heziketa zikloko lehen mailako ikasleek bigarren mailakoek antolatutako ibilbide bat osatu zuten Ulia mendian irailaren 27an.

Zikloan hasiberriak diren ikasleak gidatu zituzten eta ekintzaren helburuak ikasleak elkar-ezagutzea eta ingurumenari buruzko historia eta natura ikastea izan ziren. Horretarako, hainbat talde dinamika eta geldialdi informatibo egin ziren ibilbidean zehar. Eguraldi eguzkitsuak emaitza espero  zena izatea lagundu zuen.

100dik gora odol emateak EASO Politeknikoan

2017-10-20

Foto con varios alumnos y alumnas durante el proceso de extracción

Urriaren 18 eta 19an ehundik gora odol emate izan dira Easo Politeknikoan. Gipuzkoako Odol Emaileen elkarteak egindako sentsibilizazio jardunaldiaren ondoren, zalantzak argitu eta ikasle berri asko animatu da bere ekarpena egiteko.

Batzuentzat lehen aldia izanik urduritasuna nabaritu da, baina ez da oztopoa izan.

Zorionak gure ikasle eta irakasleei zuen elkartasunagatik, odola beharrezkoa baita, eta ezin delako ekoiztu.

EASO Politeknikoa urtero bezala AZTERKOSTAn

2017-10-10

Alumno de EASO Politeknikoa tomando muestras

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleek AZTERKOSTAn (COASTWATCH) parte hartu dute. Programa honen helburuak itsasbazterraren berezitasunak eta horrek dituen arazoak ezagutzea eta gizartea kostaldeko gune naturalak babesteko beharraz kontzientziatzea dira.

Ikasleekin kostaldearen marearteko hebitatak, uraren egoera fisiko-kimikoa eta gizakiaren eragina lantzen ditugu. Benetan jarduera aberasgarria.

AZTERKOSTA, COASTWATCH itsasbazterrari buruzko Europako Ingurumen Hezkuntza programaren Euskal Autonomia Erkidegorako egokitzapena da. 1992tik garatzen ari da.

Mugikortasun jasangarriaren astea

2017-10-03

Ikastetxeko partehartzaileak eskolako eskaileretan
Ikasturte honetan ere Natur inguruneko gidaketa eta Ingurumen-hezkuntza eta kontrola zikloak Donostiako udaletxeko Agenda 21 agendarekin parte hartu dute bizikleta ibilaldian; jarduera hau irailaren 22an garatu zen mugikortasun jasangarriaren astearen barruan. Antolakuntza lanak bete dituzte bai oinez zein bizikletaz laguntzen eta aurten ere ezinbesteko esperientzia bilakatu da ikasleentzat.

Ikasturtea martxan EASO Politeknikoan

2017-09-22

ikasleak praktikatzen ikastetxearen aurrean

Azkenean, nahiz eta ikastetxean egiten ari diren hobekuntza lanak erabat amaituta ez egon, hilaren 18an eman genion hasiera ikasturteari.

Ostegunean, Osasun Larrialdiak zikloko 2. mailako ikasleak, eguraldi ona aprobetxatuz, kalera irten ziren aurreko ikasturtean ikasitako prozedurak praktikan jartzera. Oraingo honetan Bihotz Biriken Berpiztearen (BBB) txanda izan da eta gustora aritu dira elkarlanean.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat