Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Instalazio Elektriko eta Automatikoko ikasleak, Donostiako Tabakalerara bisita

• 2017-03-09 |

ikasle eta irakale taldearen argazkia Tabakaleran

EASO Politeknikoko Instalazio Elektriko eta Automatikoko bigarren mailako ikasleek Donostiako Tabakalera kultura garaikidearen gunea bisitatu zuten joan zen otsailaren 23an.

Harrera egin eta gero, egoitzaren espazioak bisitatu eta ikasleek, Tabakaleraren antolamendua eta bertan egiten diren ekintzen berri izan zuten. Ondoren, instalazio elektriko berriak eta energia kudeaketari buruzko xehetasunak entzun zituzten eta instalazio horien bisita egin zuten. Koadro elektrikoak, domotika eta energi elektrikoaren kudeaketarako instalazioak, bertatik ikusteko aukera eta ekipoen erabilerari buruzko hainbat adierazpenak jaso zuten arreta handiz.

Zurgintza eta altzarigintzaren arrakasta Spainskills txapelketan

2017-03-07

Bi irabazleen argazkia podiumean

Javier Taixek eta Darío Barrientosek, Easo Politeknikoko ikasleek, urrezko domina lortu dute Spainskills 2017ko zurgintza eta ebanisteria lehiaketan, Euskoskills txapelketa irabazi ostean beren espezialitateetan.

Ikasle hauek Worldskills txapelketan hartuko dute parte, urrian Abu Dhabin, gure ikastetxea ordezkatuz.

Ikasnews ikasleen ingurumen aldizkaria plazan

2017-03-06

aldizkariaren azala
Donostiako Easo Politeknikoko Ingurumen Hezkuntza eta Kontroleko bigarren mailako ikasleek IKASNEWS aldizkaria sortu dugu, gaur egun ditugun ingurumen arazoen aurrean, gizartea sentsibilizatu eta informatzea da helburua eta hori lortzeko, aldizkari honetan hainbat adituei egindako elkarrizketak bildu ditugu. Egungo egoeraren errudun nagusia gizakia izan dela jakinarazteaz gain, etorkizuneko belaunaldiei begiak ireki eta errealitatea zein den erakusteko aldizkari hau egitea aukera paregabea bilakatu zaigu. Eskerrak eman nahi dizkiegu aldizkari hau edukiz betetzen lagundu diguten adituei eta Easo Politeknikoari eta bertako ingurumen departamentuari aldizkaria argitaratzeko emandako babesagatik.

32 ikasle Erasmus+ programan

2017-03-03

joango diren ikasleen talde argazkia ikastetxearen eskaileretan

Ikasturte honetan Easo Politeknikoko 32 ikaslek praktikak egingo dituzte Erasmus+ KA 116 eta KA103 egitasmoetan.

Hiru hilabetetan zehar herrialde horietako kultura eta lan egiteko modua ezagutzeko aukera izango dute. Ikasturte honetan ikasleak Italia, Portugal, Irlanda, Austria, Polonia eta Bulgariara joango dira.

Easo Politeknikoko ikasleak Eibarko Ikasenpresa azokan

2017-03-01

Postu baten argazkia non ikasle batek bere produktuak eskaintzen dituen

Otsailaren 16an, Ikasenpresa Azokaren seigarren edizioa ospatu zen Eibarren. Bertan, Gipuzkoa, Araba eta Bizkaiko lanbide heziketako 1.500 ikasle inguruk parte hartu zuten 204 Ikasenpresekin. Easo Politeknikoko Haur Hezkuntza, Osasun Larrialdiak, Arotzeria eta Altzarigintza, Eraikuntza Proiektuak, Mekanizazioa, Anatomia Patologikoa eta Zitodiagnosia eta Elektrizitatea zikloetako ikasleak bertan izan ziren, ikasturtean zehar sortutako Ikasenpresekin.

Ikasenpresa programak, ikasleen artean ekintzailetza kultura bultzatzea du helburu. Horretarako, ikasleek euren enpresa proiektua lantzen dute. Lan horretan, ekintzailetzarako beharrezkoak diren konpetentziak garatzen dituzte, eman beharreko pausoak ezagutuz, eta ekintzaile izateak zer esan nahi duen jabetuz.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat