Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Osasun larrialdietako teknikari eta ikasleentzat hitzordua EASO Politeknikoan

• 2017-05-18 |

ekitaldiaren kartela

Osasun larrialdietako departamentuak parte hartuko du ekitaldi honetan. Bertan, lanbide honen dekalogoa eta zikloak goi mailakoa izan beharko luken aztertuko da.

Hizlarien artean Fernando López Mesa, Madrilgo Semes elkarteko 4.lehendakariordea izango dugu gurekin. Ekalme-Semes Euskadik antolatu du Easo Politeknikoa eta Ulhiren laguntzarekin.

Bisita Kaufmännische Schule-ra

2017-05-12

Partehartzaileen argazkia
Joan den apirilaren 6an Erasmus+ markoaren barruan Maria Meijidek (ikasketaburua) eta Elena Fabrak (nazioarteko proiektuen koordinatzailea)  Kaufmännische Schule Lörrach zentroa bisitatu zuten Alemanian. Interes nagusia Alemaniako lanbide heziketa eta heziketa-maila desberdinak aztertzea zen, baita ere enpresen eta heziketa-zentroen arteko harremana ezagutzea. Bisita hainbat ikasgela eta lantegitan garatu zen. Inguruko beste LHko zentro batzuk ere bisitatu genituen (Gewerbeschule Lörrach, Mathilde-Planck-Schule eta Albert Schweitzer), eta LHren funtzionamenduari buruzko iritzi-trukaketa interesgarria izan genuen, sistema dualarenari buruzkoa bereziki. Haiek ere guri bisita egitera laster etorriko direla espero dugu.

Salida a Aralar

2017-05-05

argazkian ikasleak Aralarreko zelaietan barrena

Ingurumen hezkuntzako eta kontrola goi mailako zikloko ikasleak Aralarreko ekosistema ezberdinak ikustera joan ziren maiatzaren 3an, Iñaki Odriozola, landareen ekologian doktoreak gidatuta.

Bisitan San Miguel de Aralarrerako bidean dagoen aparkalekutik Igaratzarako ibilaldia egin zuten, bertako baso eta larreak ikusiaz. Ibilbidean ekosistema erdi-naturaletan gizakiaren eraginaren inguruan eztabaidatu zuten, eta Igaratzako larreetan, azken ikerketek biodibertsitatearen gain pH-ak eta larratzeak dituzten eraginak azaldu zizkien.

EASO Politeknikoko ikasleak hegaztien eraztunketa gertutik ezagutzen

2017-05-04

Foto en la que se ve un pájaro en una mano mientras es anillado

Maiatzaren 5a, hegaztien munduko eguna da, horren inguruan irteera berezia burutu dugu Ingurumen-Hezkuntzako eta Kontroleko zikloan.

Eraztunketa, hegaztien populazioa, migrazioak e.a. ezagutzeko erabiltzen den teknika da eta Ingurumen-Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleek, Arabako Dulantzi herrian eraztunketa gertutik ezagutzeko aukera izan genuen. Hegabera Ornitologia eta Eraztunketa taldeak eraztun jartze zientifiko saioa burutu zuen eta bertan parte hartu genuen. Eraztunketaz gain ugaztunen arrastoak ere identifikatzen aritu ginen eta basurdea, orkatza eta azkonarrarenak aurkitu genituen. Ongi aprobetxatu genuen Araba aldera egindako irteera

Ingurumen hezkuntza eta kontroleko ikasleak rapela ikasten

2017-04-03

ikasleak rapelatzen erakusten duen argazkia

Easo Politeknikoko Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleak astelehenean rapel ikastaroa izan zuten Gorputz eta Kirol Ekintzak zikloko ikasleek emana. Oso lan polita egin zuten kiroletako ikasleek, beraien bezero bihurtu ziren ingurumen hezkuntza eta kontroleko ikasleak eta jarduera honekin maiatzean Linzara burutuko den irteera prestatzen jarraitzen dugu.

Ikastetxeko terrazatik aparkalekura jaitsi ziren sokaz lagunduta. Bertigoak zirela eta tentsio une batzuk pasa ondoren oso egun polita pasa genuen denon artean.

Milesker denei!

Sarrera irakasleentzat