Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Maiatzak 9: ate irekien jardunaldia EASO Politeknikoan

2016-05-18

Institutuaren fatxadaren argazkia

Maiatzaren 9an ate irekien jardunaldia egingo dugu Easo Politeknikoan.

Jardunaldia 3. pisuko areto nagusian egingo diren aurkezpen orokorrarekin hasiko da. Hiru saiotan banatzen da: 15:15, 16:00 eta 17:00etan.

Gero, bakoitzak ezagutu nahi dituen zikloen arabera, jendea departamentuek egingo dituzten aurkezpen espezifikoetara bideratuko da.

"Guía Técnica de Agentes Cancerígenos y Mutágenos"-ren aurkezpenean

• 2018-02-23 |

Mahaiaren argazkia

Lan Arriskuen Prebentzioa zikloko ikasleek, INSSBTk otsailaren 8an antolatutako “Guía Técnica de Agentes Cancerígenos y Mutágenos” gida berriaren aurkezpenean parte hartu zuten.

Bertan, agente kantzerigeno eta mutagenikoak arautzen dituen 665/1997 Errege dekretuaren gida eguneratua eta zaharraren arteko ezberdintasunak, eta Europar batasunetik epe laburrean datozen aldaketak azaldu zituzten. Horrela ikasleek arrisku kimikoak ikasgaian jasotzen dituzten ezagutza osatu ahal izan zituzten, lan merkatura guztiz formazio eguneratuarekin iritsi ahal izateko.

Altzarigintza eta zurgintzako ikasleak Summa Aldapetarekin lankidetzan

2018-02-21

Egindako estrukturaren argazkia
Bigarren urtez jarraian altzarigintza eta zurgintzako departamentuak Summa Aldapeta ikastetxearekin elkarlanean dihardu. Goi mailako zikloko ikasleek ikastetxe horretako haur hezkuntzako ikasleen psikomotrizitatea sustatuko duen egitura bat garatu eta eraiki dute, beti ere, ergonomia eta gai ez toxikoen erabilera kontuan izanda.

Haur Hezkuntza Bihotz Inguru baso eskolan eta Bizilore eskola aktiboan

2018-02-13

ikasleak basoan oinez

Haur Hezkuntza bigarren mailako ikasleek Bihotz Inguru basoeskola eta Bizilore eskola aktiboa, hurrenez hurren, ezagutu zituzten otsailaren 6an eta 7an.

Eskola horien arduradunek azaldu eta erakutsi zizkiguten beren hezkuntza proiektu berritzaileak. Benetan interesgarria izan zen ikusi eta ikasi genuena, izan ere haur hezkuntza ulertzeko moduak erabateko berrikuntza ekartzen digu.

Ondorio hauek nabarmenduko genituzke bi proiektuetan: lehena, haurra dela bere ikaskuntzaren protagonista nagusia eta bigarrena, helduaren eta hezitzailearen papera ondoan ibiltzea eta laguntzea dela, espazioa, denborak eta baldintzak antolatuz.

Zurgintzako ikasleak Valentziako Fimma & Maderalia azokan

2018-02-10

Standaren argazkia jendeak bisitatzen duen artean

Diseinua eta Altzari-hornikuntza goi mailako zikloko ikasleak eta erdi mailako 2. ikasturtekoak altzarigintzarako, zurgintzarako eta dekoraziorako makineriaren, erreminten, materialen eta osagaien Nazioarteko Azokara joan dira.

Bertan, departamentuak muntatu duen standa ikusi ahal izan dute, zeinetan woodtektura proiektuan egindako egitura erabili den eta altzarien diseinuko lehiaketako sariak ikusgai jarri diren.

E(m)PACT: europear proiektua osasun zikloetan

2018-02-05

partehartzaileen talde argazkia

Easo Politeknikoko, Miriam Aguado, Olatz Esnal eta Koldo Olaskoaga irakasleak Portugaleko Santarem-en hirian daude, K202 Erasmus+ proiektu europarrari jarraipena emateko.

E-(m)PACT proiektu berritzaile bat da, zeinak simulazio teknikaren eralbilpena bultzatzen duen, ziklo sanitarioetako ikasleen ikasketa prozesuan. Proiektu honetan hainbat herrialdetako ikastetxeek hartzen dute parte, hala nola, Errumania, Turkia, Herbehereak, Danimarka eta Portugal.

Proiektua Europar Batasunak kofinantziatu du.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat