Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Prebentzioko ikasleak SUESKOLAn trebatzen

• 2017-02-10 |

foto del grupo con los equipos de protección
2017ko urtarrilaren 19an Lanbide Arriskuen Prebentzioa zikloko 2. mailako ikasleek Ordiziako SUESKOLAn suak itzaltzeko oinarrizko ikastaroa burutu zuten, su baten aurrean lehenengo esku-hartzea aurrera eramaten ikasteko.

Esperientzia oso positiboa eta aberasgarria izan zen, benetako suaren aurrean su-itzalgailuekin eta mangerekin praktikak egin baitzituzten eta kearen eta beroaren aurrean nola jokatu ikasi baitzuten.

SketchUp lehiaketa 2017: izen-ematea irekia

2017-02-08

Lehiaketaren kartela

Donostiako Easo Politeknikoko Eraikuntza eta Obra Zibila mintegiak 2017rako 3. eta 4. DBH eta 1. eta 2. Batxilergoko ikasleei zuzendutako 2. SketchUp lehiaketa abiatu da jada. Izena emateko epea zabaldu da, otsailaren 1etik 10era izango da.

Lehiaketaren oinarriak.

Internet Seguruaren Eguna EASO Politeknikoan

2017-02-04

logo de la jornada con el lema sobre él

Urtero, otsailaren bigarren astean, Internet Seguruaren Eguna ospatzen da 120 herrialdetan baino gehiagotan. Aurten otsailaren 7an ospatuko da eta goiburua “Izan zu zeu aldaketa: elkarrekin Internet hobe baten alde” izango da.

Interneten seguru mugitzea guztion eskubidea da eta EASO Politeknikoak uste du neurri batean bere ardura dela ikasleei gaitasun digital hau garatzen laguntzea. Hori dela eta, eguna ospatzeko hitzaldi bat antolatu dugu ikasleentzat segurtasun digitalean eragin handia duen aspektu bati buruz, hain zuzen ere Spam-i buruz. Aste horretan bertan irakasleekin ere segurtasunaren inguruko saio antolatuta dago.

Bitxigintza zikloa Parisen

20176-02-02

composición de varias fotos del viaje

Bitxigintza artistikoa goi mailako zikloko ikasleak Parisen egon dira urtarrilaren 19tik 22ra, bitxigintza alorreko hainbat feria profesional bisitatzen, hala nola Bijhorca eta Maison et Objet eta Musée des Arts Decoratives-eko bitxigintza historikoaren bilduma ospetsuak.

Horrez gain, Pariseko egonaldian Place Vendomeko goibitxigintzako Van Cleef &Arpels-eko boutiquera gonbidatu zituzten eta bertako arduraduna den Ji Zhang jaunak bitxi apartak aztertu eta probatzeko aukera eman zien ikasleei: era berean, beraien lantegi ospetsuaren historia kontatzen duen liburua oparitu zion bitxigintza artistikoa mintegiari. Erakuslehioetan ikusgai dauden piezak ikutu eta aztertzeko ere aukera ezin hobea izan zuten ikasleek

Anatomia patologikoko ikasleak Biodonostiara bisitan

2017-01-29

taldearen argazkia biodonostia aurrean
Urtarrilaren 23an, astelehena, anatomia patologikoko bigarren mailako ikasleak Biodonostia bisitatzera joan ziren. Bertako instalazioak ikustea eta egiten ari diren ikerketa lanak ezagutzea izan zuten helburu. Oso irteera polita eta interesgarria izan zen!

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat