Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Elektrizitateko ikasleak, Aiako energia berriztagarrien parkera eta Arritxuloko instalazio hidraulikora bisita

• 2017-05-25 |

ikasleen argazkia instalazio fotovoltaikoren ondoan

Instalazio Elektriko eta Automatikoko ikasleek Aiako energia berriztagarrien parkea eta Oiartzungo Aritxuloko instalazio hidraulikoa bisitatu zituzten joan den maiatzaren 16an.

Lehendabizi, Aiako Iturraran parkeko instalazio eoliko, fotovoltaiko eta geotermiko guneak bisitatu zituzuten. Ondoren, lortzen den energia kudeatzeko instalazioak ikusi eta arduradunaren adierazpenak jaso zituzten.

Energia mekanikoa, energia elektrikora eraldatzeko beste sistemak ikusteko asmoz, autobusa hartu eta Oiartzungo Arritxulo aterperko instalazio elektrikoa bisitatu zuten. Bertan, turbina hidraulikoaz baliatuz energia elektrikoa sortzeko instalazioaren egitura ikusi zuten. Halaber, ur gutxi dagoenean energia osagarri gisara erabiltzen den instalazio fotovoltaikoaren bisitarekin bukatu zuten eguneko ekitaldia.

Egindako bisita ez zen posible izango, instalazioak antolatu eta muntatu zituen Ekain taldea enpresako teknikoaren gidaritzarik gabe. Lerro hauetatik, gure eskerrik onena luzatu nahi genioke.

Zeinu-hizkuntza ikastaroa EASO Politeknikoan: izen-ematea irekia

imagen que muestra las correspondencias entre letras y signos

Easo Politeknikoan ekainerako Zeinu-hizkuntza-ko ikastaroa antolatu da, lehen hastapenak. Ekainaren 5ean hasiko da eta ekainaren 15ean amaitu, astelehenetik ostegunera , 15:00etatik 18:30 bitarte. Guztira 30 ordu. Irakaslea Julian Rodriguez izango da. Ikastaroa Eusko jaurlaritzak homologatu da.

Izen-emate epea maiatzak 18an irekiko da maitzak 28 bitarte. Plaza mugatuak dira. Interesa baduzu, informazio gehiago hemen aurkituko duzu.

Izen-emate formularioa.

Artisautza eremu hedatuan

2017-05-24

ekitaldiaren programa

Easo Politeknikoak ekitaldiz beteriko astea antolatu du, Bitxigintza Artistikoa goi mailako zikloa ezagutarazteko

Bitxigintza artistikoko ikasketa arautuak bertatik bertara ezagutu nahi dituen herritar ororentzat. Ikastetxeko instalazioak nahiz tailerrak ezagutu, zein ikasketa-plan duen edo zein ikasgai ematen diren jakin, edo arduradunen batekin hitz egin nahi izanez gero, hitzordua hartu beharko da aurrez ikastetxearekin harremanetan jarrita.

Hona hemen programa.

Osasun larrialdietako teknikari eta ikasleentzat hitzordua EASO Politeknikoan

2017-05-18

ekitaldiaren kartela

Osasun larrialdietako departamentuak parte hartuko du ekitaldi honetan. Bertan, lanbide honen dekalogoa eta zikloak goi mailakoa izan beharko luken aztertuko da.

Hizlarien artean Fernando López Mesa, Madrilgo Semes elkarteko 4.lehendakariordea izango dugu gurekin. Ekalme-Semes Euskadik antolatu du Easo Politeknikoa eta Ulhiren laguntzarekin.

Bisita Kaufmännische Schule-ra

2017-05-12

Partehartzaileen argazkia
Joan den apirilaren 6an Erasmus+ markoaren barruan Maria Meijidek (ikasketaburua) eta Elena Fabrak (nazioarteko proiektuen koordinatzailea)  Kaufmännische Schule Lörrach zentroa bisitatu zuten Alemanian. Interes nagusia Alemaniako lanbide heziketa eta heziketa-maila desberdinak aztertzea zen, baita ere enpresen eta heziketa-zentroen arteko harremana ezagutzea. Bisita hainbat ikasgela eta lantegitan garatu zen. Inguruko beste LHko zentro batzuk ere bisitatu genituen (Gewerbeschule Lörrach, Mathilde-Planck-Schule eta Albert Schweitzer), eta LHren funtzionamenduari buruzko iritzi-trukaketa interesgarria izan genuen, sistema dualarenari buruzkoa bereziki. Haiek ere guri bisita egitera laster etorriko direla espero dugu.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat