Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Erakusketa: Hizkuntza eta kultura aniztasuna garapen iraunkorraren oinarrian

• 2018-01-22 |

Bideoaren fotograma youtubeko estekarekin
Garapen iraunkorrerako helburuen inguruan Easo Politeknikoan antolatu den erakusketaz baliatuz Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola goi-mailako zikloko ikasleek promozio bideo hau sortu dute. Animatu erakusketa bisitatzera!.

BTI Biotechnology-ra bisita

2017-01-22

foto de grupo

1999-an Eduardo Anitua doktoreak Gasteizen sortutako BTI Biotechnology Institute-an izan gara Aho eta Hortz Higiene zikloko bigarren mailako ikasleekin.

Eduarno Anituak berak erakutsi zizkigun instalazioak, hazkuntza faktoreei buruz hitz egin zigun baita ere honek odontologian duen erabileraz.

Eskertu nahi diegu beste behin eskainitako harrera ezin hobea.

Cementos Rezola ezagutzen

Taldea azalpenei entzuten kontrol gela gatean

Eraikuntza Proiektuak zikloko ikasle eta irakasleek Museum Cemento Rezola eta Añorgan bertan dagoen fabrikazio planta ezagutzeko aukera izan zuten.

Zementuaren historia eta hau lortzeko prozeduraz gain, enpresa honek Añorga auzoaren bilakaeran izan duen garrantziaren berri eman zieten.

Woodtektura proiektuaren 2. edizioa

2018-01-17

partehartzaile taldearen argazkia

Abian da Woodtektura proiektuaren bigarren edizioa. Joan den ostiralean proiektua osatzen dutenak (Habic Klusterra, arkitekturako ikasleak eta irakasleak eta diseinua eta altzari-hornikuntzako ikasleak eta irakasleak) elkartu ziren ekitaldi batean, non aldi honen lehen kontzeptuak aurkeztu ziren.

Egin beharrekoa zurezko kubo bat eraikitzea izango da, metro kubiko bateko izotz-kubo bat isolatuko duena, egoera solidoan ahalik eta gehien iraun dezan. Orain bigarren fasea hasiko da, non fabrikazioari ekin aurreko erantzun teknikoa emango dioten Easo Politeknikoko ikasleek.

Gabonetako Ikasenpresa azoka

2018-01-15

Ikasle batzuk bere produktua rekusten duen mahaiaren atzean azokan

Abenduaren 20an izan zen Ikasenpresa azokaren urteroko hitzordua, zortzigarren aldiz hain zuzen, eta beste behin ere ikasle ekintzaileak ditugula garbi gelditu da.

Orain, azokaren balorazioa egin, eta otsailaren 1ean ospatuko den Eibarko azokarako hobekuntzak proposatzeko unea iritsi da. Eskerrak eman azoka hau aurrera ateratzea posible egin duzuen ikasle eta irakasle guztioi.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat