Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

EASO Politeknikoa Valentziako Habic Ferian

• 2017-11-02 |

foto del stand con partes en madera y otras en acero

Easo Politeknikoko zurgintza eta altzarigintza departamentuko ikasleek, UPV-EHUko arkitekturako ikasleekin elkarlanean, stand bat diseinatu, eraiki eta muntatu dute Valentziako Habic ferian erakusteko.

Lankidetza hau hornikuntzaren, zurgintzaren eta diseinuaren alorreko Habicen klusterrak garatutako Woodtektura proiektuari esker burutu ahal izan da, zeinek zurez egindako eraikuntza industrializatuaz diharduen.

Zibersegurtasuna: ikastetxeen ekarpena

2017-10-30

portada del folleto de la jornada

Donostiako Easo Politeknikoak, Euskalitek antolatutako 23. Kudeaketa Aurreratuaren Europar Astearen baitan, “Zibersegurtasuna: ikastetxeen ekarpena” izenburua duen jardunaldia antolatu du. Hau azaroaren 17an burutuko da ikastetxeko areto nagusian (10:00 - 12:00)

Azkenaldian zibersegurtasunak eta sistemen eta informazioaren babesak leku esanguratsua hartu du enpresen eta politikarien agendetan. Enpresen lehiakortasunak eta 4.0 Industriaren garapenak ezinbestekoa du sistemen eta informazioaren kudeaketa segurua. Jokaleku honetan, faktore teknikoaz gain, giza faktoreak ere oso zeregin garrantzitsua dauka eta profesional berriengan jokabide seguruen sustapena LHko ikastetxeek euren gain hartu beharko luketen eginkizunetako bat da. Jardunaldi honetan zibersegurtasunaz eta giza faktoreaz jardungo dira.

Zibersegurtasunaz ari garenean zein testuingurutan gabiltzan (berrikuntza, lehiakortasuna eta garapen ekonomikoa) azalduko duen aurkezpen batez hasiko da jardunaldia. Zibersegurtasuneko teknikarien ikuspegiarekin jarraituko du eta jokaleku honetan LHko ikastetxeok daukagun zereginarekin amaituko da

Parte-hartzaileak:

• Cristina Murillo Dk.(GAIA Klusterra) Zerbitzu zuzendaria
  • Iñigo Aramendi (S21sec) Zibersegurtasun aholkularia
  • Maite Alonso (IES Zubiri-Manteo BHI) Informatikako alorburu eta zibersegurtasun irakaslea
  • Koldo Olaskoaga (CIFP Easo Politeknikoa LHII) IKT dinamizatzailea

Izena emateko formularioa (izen-ematea doakoa da)

XXIII. Europar Astearen programazio orokorra

Programazio laburra

Zientzian murgiltzen CIC biomaGUNEren eskutik

2017-10-30

Foto de grupo frente a las instalaciones de CIC biomaGUNE

Anatomia Patologika heziketa zikloko 2. mailako ikasleek aukera paregabea izan dute CIC biomaGUNE ikerkuntza zentrua gertutik ezagutzeko.

Donostia WeekInn 2017 inguruko ekintzen artean kokatzen da ikerketa kooperatibo zentru honetara eginiko irteera. Benetan interesgarria eta aldi berean aberasgarria izan da, modu honetan ikerketaren munduan murgiltzea, ikasleek laborategiak, ikerketa teknikak eta etorkizunerako aplikazioak ikusteko aukera eduki dutelarik bertako ikertzaileen eskutik.

Lan Arriskuen Prebentzioko ikasleen lan arrakastak

2017-10-27

Igor azalpenak ematen

Ikasturte hasiera honetan, zikloak 13 urteko ibilbide oparoa duela aprobetxatuz eta Gipuzkoako prebentzioa arloko enpresa gehienetan ikasleohiak lanean daudela, hainbat ikasleohi gonbidatu ditugu beren esperientzia profesionalak kontatzeko. Oraingo ikasleek beren etorkizun profesionala ikus dezaten bere osotasunean.

Urriaren 23-an Izturitz Zabala etorri zen, bera Segurlan/Segurtasuna S.L. kanpo zerbitzuan ari da lanean; eraikuntzari loturiko hainbat enpresetako arrisku profesionalen prebentzioan.

Urriaren 24-an berriz Igor Alonso, Teknodidaktika S.L. enpresan lan arriskuen prebentzioari erlazionatutako formakuntzak ematen egiten du lan.

Ikasleohi hauek ikasleei etorkizuna argitzeaz gain irakasleoi ere lan munduarekin harremana mantentzen laguntzen digute. Esperientziak izandako harrera ona ikusita, datozen hilabeteetan beste ikasle batzuk gonbidatuko ditugu. Eskerrik asko bioi zuen ekarpenengatik.

Esperientzia bikaina Abu Dhabiko olinpiadetan

2017-10-25

Foto de un grupo de participantes de diferentes países
Javier Taixé eta Dario Barrientos ikasleak, zurgintza eta altzarigintza espezialitatekoak, dagoenerako itzuli dira Abu Dhabitik, Josean Piñeiro eta Xebas Elizondo irakasleekin batera, World Skills nazioarteko olinpiadetan bizitu duten abenturatik. Lanbide heziketako nazioarteko lehiaketa honetan herri bakoitzeko ikaslerik hoberenek soilik hartzen dute parte. Jaso bezate gure zorion agurrik zintzoena egindako lanagatik.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat