Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Maiatzak 9: ate irekien jardunaldia EASO Politeknikoan

2016-05-18

Institutuaren fatxadaren argazkia

Maiatzaren 9an ate irekien jardunaldia egingo dugu Easo Politeknikoan.

Jardunaldia 3. pisuko areto nagusian egingo diren aurkezpen orokorrarekin hasiko da. Hiru saiotan banatzen da: 15:15, 16:00 eta 17:00etan.

Gero, bakoitzak ezagutu nahi dituen zikloen arabera, jendea departamentuek egingo dituzten aurkezpen espezifikoetara bideratuko da.

EASO Politeknikoa STEM Discovery Week-en

• 2018-04-23 |

kanpainaren logoa

Europan apirilaren 23tik 29rako astean STEM Discovery Week ospatzen ari da. Ekimen honek Europako proiektu, erakunde eta eskolei gonbidapena luzatzen die Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza eta Matematika arloko (STEM) ikasketa eta karrerei garrantzia eman diezaioten. Kanpaina honen leloa “Say yes to STEM” (esan bai STEM-i) da, eta bazkideek STEM jakintzagaiak babesteko duten sostengu irekia eta arduratsua deskribatzen du, eta baita inguruko interes-taldeen arteko elkarlan zabala ere. Hau da Europan STEM Discovery Week burutzen dena.

EASO Politeknikoak parte hartu nahi izan du ekimen honetan ikastetxeko gela eta tailerrak Donostialdeko ikastetxeetako haurrentzat ireki. Lehen hezkuntzako azken zikloko eta DBHko lehen mailako 175 ikasle EASO Politeknikora hurbilduko dira bertan eskainiko diren 14 jarduera ezberdinetan parte hartzeko.

Ekintzek, zeintzuk alderi praktiko bat izango baitute, EASO Politeknikoan lantzen diren jarduera-arloetan zientziaz, teknologiaz, ingeniaritzaz eta matematikaz egiten den erabilera erakutsiko dute. Tailerrak planteatzerakoan generoaren ikuspegitik izaera barneratzailea emateko ahalegina egingo da.

Aiako Harria parke naturalean barrena ikasten

2018-04-11

ikasleak basoan zehar oinez

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleak, Aiako Harria parke naturalean barrena ibili ziren Natura 2000 Sarearen baitan dauden habitat babestuak ikusten, Añarbeko baso erreserba ezagutu, anfibioentzat propio sorturiko urmaelak aztertu, ugaztunen arrastoak behatu eta GPS praktikak egin zituzten.

Bide batez Urdaburu (595m) mendira igo ziren.

Bitxigintza Artistikoa bisitan LogroƱoko Avanzare-n

2018-03-21

bisitariak enpresaren aurrean
Joan den otsailaren 22an Bitxigintza Artistikoa zikloko ikasleek Logroñora joan etorria egin zuten Avanzare Innovación Tecnológica enpresa bisitatu eta grafenozko erretxina eroankorren arloan lankidetzarako aukerak arakatzeko.

Avazare enpresak, zein erabilera berezietarako gehigarri konplexuen garapen, ekoizpen eta komertzializazioan espezializatua dagoen, konpromisoa hartu zuen 3D inprimagailuan erabiltzen den erretxinak duen grafenoaren beharrak aztertzeko. Helburua osagai hau eroale eta egoki bilakatu ahal izatea, ondorengo elektrolito bidezko zilar-bainurako.

EuskoSkills 2018 zurgintzan eta altzarigintzan

2018-03-20

parte hartzaileak lanean

EASO Politeknikoan EuskoSkills 2018 txapelketa egin da ebanisteria eta zurgintza espezialitateetan. Bertan, EASO Politeknikoaz gain, Euskadiko institutu hauek hartu dute parte: Bidasoa LHII, Eraiken LHII eta Izarraitz Lanbide Heziketa BHI.

Zurgintza ataleko irabazleak honakoak izan dira:

1. Markel Goimendiourrutia Gallastegui (Gasteizko Eraiken LHII)

2. Ibai Etxabe Elezgaray (Izarraitz Lanbide Heziketa BHI)

3. Diego Antunes Martinez (EASO Politeknikoa LHII)

Ebanisteria atalean:

1. Asier Galindo (EASO Politeknikoa LHII)

2. Jon Carrera (EASO Politeknikoa LHII)

3. Xabier Múgika (Bidasoa LHII)

Zorionak guztiei.

Prebentzioko ikasleak APAren laborategietan

2018-003-19

partehartzaileak laborategietan teknikoaren azalpenei kasu egitn

Martxoaren 15ean Easo Politeknikoko Lanbide Arriskuen Prebentzioa goi-mailako zikloko ikasleek APAren Industri Higieneko Laborategia bisitatu zuten Ibaetan. Bertan, laborategiko langileek enpresetan laneko osasuna babesteko burutzen duten lana ezagutu zuten kutsatzaile kimikoei dagokienean. Amiantozko zuntzak zenbatzeko mikroskopioetan begiratu ahal izan zuten, enpresetan aurkitzen den hautsa neurtzeko erabiltzen diren lagingailuak eta balantzak ikusi zituzten, baita gasen eta lurrunen analisia egiteko erabiltzen diren kromatografoak ere.

Eskerrak eman nahi dizkiegu APAko laborategiko langileei haien harrera onagatik.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat