Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

EASO Politeknikoa finalista eraldatze digitalari buruzko Praktika Onen XIV. Topaketan

• 2017-02-23 |

Ikastetxean dagoen mural bat non irakur daiteke:ikasi, komunikatu,partekatu... hizkuntza ezberdinetan

EASO Politeknikoa, beste 5 erakunderekin batera, finalista gisa aukeratua izan da eraldatze digitalari buruzko Kudeaketa Aurreratuaren Klubaren Praktika Onen XIV. Topaketarako. Horretarako, praktika on bezala aurkezu da urte batzuetatik ona, “Antolamenduaren digitalizazio integralaren bidez, deszentralizatua eta kolaboratiboa izango den kudeaketa sistema baten sorkuntza” izenburupean ikastetxean garatzen ari den digitalizazio prozesua.

Topaketa martxoaren 7an egingo da Zamudioko Teknologi Parkean.

A├▒arbeko urak-en ur araztegietara bisita

2017-02-22

Ikasleak eta irakasleak araztegiaren aurrean talde argazkian
Eraikuntza departamenduko Etxegintza Proiektuak eta Obra Zibileko Proiektuak zikloetako ikasleak eta irakasleak Añarbeko urak S.A.-k dituen ur araztegietara bisita egin zuten pasa zen otsailaren 3an. Guztira 300.000 biztanletik gorako populazioa duten Donostia, Errenteria, Hernani, Lasarte Oria, Pasaia, Oiartzun, Lezo, Urnieta, Usurbil eta Astigarragako udalerriei hornidura eta saneamendu zerbitzuak ematea da euren helburua. Helburu hau gauzatzeko dituzten Loiola auzoko eta Astigarragako araztegien funtzionamendu eta nondik norakoak azaldu zizkieten bertako teknikariek.

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola Papresan bisitan

2017-02-20

Ikasleak bisiutan paper artean

Pasa den asteazkenean, hilak 15, Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko lehen mailako ikasleak eta irakasleak Oreretan aurkitzen den Papresa enpresan izan ginen. Bertan, biztanleok gaikako bilketan bereizten dugun papera (edukiontzi urdinean) nola birziklatzen den ikusi ahal izan genuen. Eguneko 1000 tona prentsa-papera ekoizten dute 17.000 zuhaitz moztea saihesten dutelarik, horrek urtean sei miloi zuhaitz baino gehixeago suposatzen du.

Papresak bi lan-lerro nagusi du: paper-orea ekoizten duena eta prentsa-papera ekoizten duena. Horretaz gain bi lerro laguntzaile: zentral termikoa (ur lurruna sortzen du) eta uren araztegia.

Parada bikaina izan dugu egin dugun gaikako sailkapena nola egin behar den azaltzeko erronkari bukaera emateko.

Prebentzioko ikasleak irakasle

2017-02-17

trebakuntza saio batean ateratako argazkia eskolako gela batean

Lan arriskuen prebentzioa zikloko 2. mailako ikasleek prestakuntza espezifikoak eman dituzte zurgintza, mekanizatua, eraikuntza eta bitxigintzako zikloetan. Ikasle bakoitzak lanbide bat aztertu ondoren, lanbidearen arriskuak ebaluatu ditu ikasturtean zehar, eta bukatzeko ziklo horietako ikasleei baliagarri izango zaien gaiaren inguruan trebatu dituzte.

Ebaluazioa egin ondoren, ziklo ezberdinen beharretara egokituta trebakuntza hauek prestatu eta eman dituzte:

• Zurgintzako erdi mailako ikasleei: pisuaren eskuzko manipulazioa, laneko posturak eta oinarrizko prebentzio neurriak (txukuntasuna, garbitasuna eta norbanako babes ekipoak).
  • Zurgintzako goi mailako ikasleei: erdi-mailako arduradun batentzat beharrezko ezagutza prebentiboak.
  • Eraikuntzako goi-mailako ikasleei: eraikuntzako arduradunen betebeharrak, eta eraikuntzako prebentzio formazioaren baliozkotzeak Eraikuntza eta Obra publiko familiako tituluekin.
  • Mekanikako erdi-mailako ikasleei: lantokiko prestakuntzarako (LP) praktika onak.
  • Bitxigintzako goi-mailako ikasleei: arrisku ergonomikoak, bereziki bistako arazoak saihesteko ariketa eta neurrietan zentratua

Woodtektura entre las 12 mejores buenas prácticas de Euskadi

2017-02-14

partehartzaileen argazkia eskolako gela batean

El proyecto Woodtektura que se desarrolla entre la Facultad de Arquitectura de Donostia y el CIFP Easo Politeknikoa ha sido reconocido como una de las doce mejores buenas prácticas que se desarrollan en Euskadi en la segunda convocatoria realizada por Tknika. Tknika, centro de innovación para el profesorado de FP, realiza estas convocatorias para motivar al profesorado emprendedor que intenta, con nuevas actividades y planteamientos, que una mejor formación repercuta en el alumnado con experiencias innovadoras.

Woodtektura es un proyecto que, patrocinado por Habic cluster del hábitat de Euskadi, pretende relacionar profesionalmente a universidad y centros de FP en un proyecto colaborativo donde saldrán reforzados los aprendizajes de ambos. El resultado será la construcción de un stand de feria en el que ambos alumnados han participado en las diferentes fases, desde el diseño hasta la construcción final. Esta colaboración tan valiosa de dos niveles educativos, que si bien son superiores, tradicionalmente han llevado caminos separados, es algo que se debe impulsar, pues siempre va a suponer una mejora de las capacidades de los participantes.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat