Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Eraikuntzako ikasleak Ekogunea parkean

2019-01-17

Foto de grupo en uno de los espacios del parque

Eraikuntza proiektuetako lehen mailako ikasleak EKOGUNE parkean egon ziren aurreko ostiralean, hilak 11.

Bertan, jasangarritasun irizpide gorenak betetzen dituzten azpiegitura eta eraikuntza proiektuen eraikuntzen adibideak ezagutzeko aukera izan zuten.

Errealitate birtualeko eremua eraikuntzan

2019-01-10

Una alumna del ciclo practica con las gafas
Eraikuntza departamenduan errealitate birtualeko eremu bat sortu dugu eta, bertan, ikasle guztiek eraikuntza sektorean erabiltzen diren programa garrantzitsuenetan garatutako eraikuntza proiektuak testeatu ahal izango dituzte errealitate birtualeko (VR) ingurune batean.

18-19 Gabonetako Azoka Easo Politeknikoan

2019-01-08

Feriaren ikuspegi orokorra ikastetxearen parean

Aurten ere ziklo ezberdinetako bigarren mailako ikasleek, Enpresa eta Ekimen Ekintzailea irakasgaia dela eta, Easo Politeknikoko Gabonetako Ikasenpresa Azoka burutu zuten. Bertan hamaika produktu eta negozio ideia ikusi ahal izan genituen.

Ekimen honen bitartez, gure ikasleek aukera paregabea bizi izan zuten gelan landutakoa praktikara eramateko. Ekintzaile berriak indartsu datoz!!

Diseinu eta Altzari-hornikuntza erakusketa Tabakaleran

2019-01-07

standaren argazkia eskeinitako produktuekin: poltsak...

Double Use-k, bere Umbrella Egitasmoa proiektuaren barruan, Tabakalerako Patioan EASO Politeknikoko Diseinu eta Altzarigintzako ikasleek, aterki hondatuetatik abiatuta, eginiko lanak aurkeztu ditu.

Era berean, Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko ikasleek kartelak eta herritarren artean zabaltzen ari diren informazio-orriak egin dituzte, proiektu solidario honetan pate hartu eta hau animatzeko asmoz.

Gabonetako postalen lehiaketaren irabazlea

2018-12-20

Irabazlearen argakia zuzendaria eta bitxigintzako irakasle batekin
Bitxigintza artistikoa zikloko Maria Urroz Oyarzabalek irabazi du aurtego Easo Politeknikoko Gabonetako zorion postalen lehiaketa. Zorionak Maria!

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat