Proiektuak

Talentua badago eguneroko irakaskuntzatik harago joan eta berrikuntzarako proposamenak eta proiektuak egiteko

EASO Politeknikoaren argitalpenak

Easoko argitalpenak ikusgai

Enplegurako prestakuntza: ikastaroak

Langabetuentzako ikastaroak / Langile, autónomo eta lan bila daudenentzako doako ikastaroak

Lan Poltsa

EASO Politeknikoan ikasketak amaitu eta lan bila zabiltza?

%100ean elektrikoa den ibilgailua gure eskura

2019-10-08

Kotxea institututik ateratzenErabat  elektrikoa den ibilgailu bat Easo Politekniko zerbitzuen eskura daukagu Donostiako Udalak, Ibilek eta Energiaren Euskal Erakundeak antolatu duten mugikortasun kanpainari eta Gipuzkoako Gaursaren kolaborazioari esker.

Etxeko hornidura eta mahai-tresnak GERNIKA lantegira bisita

2019-10-04

ikasleak azalpenei entzuten lantegianJoan den irailaren 25ean Bitxigintza Artistikoa zikloko 2. mailako ikasleek etxeko hornidura eta mahai-tresnak egiten dituen GERNIKA lantegia bisitatu zuten, izen bereko herrian.

3 ordu iraun zuen bisita zabal bezain interesgarrian, ikasleek ikusi ahal izan zuten nola egiten diren altzairu herdoilgaitzeko mahai-tresnak prentsa hidraulikoa erabiliz eta baita matrizeria lantegia ere, non egiaztatu ahal izan zuten zein gertu egon daitezkeen metalgintzako fabrikazio prozesu desberdinak, ekoiztutako objektua edozein delarik ere.

Tiny House EASO Politeknikoan

2019-10-02

Tiny House-reen argazkiaEgun hauetan, Tiny House Tknika-ko proiektuaren emaitza EASO Politeknikoko parkinean izan da. Proiektu hau Bidasoa, Tartanga, Eagi, Izarraitz, Eraiken eta Otxarkoaga ikastetxeek garatu dute EASO Politeknikoarekin batera.

Ikastetxeko ikasleek eta irakasleek bisita gidatua izateko aukera izan dute, Zurgintza eta Altzarigintza alorguneko Josean Piñeiro irakasleren esku.

Moneoren IESU elizara bisita

2019-09-26

taldea eliza barruan azalpenei entzutenPasa zen ostiralean, eraikuntza eta obra zibiletako departamentuko ikasleek Rafael Moneo arkitekto ospetsuaren IESU eliza bisitatzeko aukera izan zuten,ikasgelan jasotako kontzeptu desberdinak errealitatean ikustarazteko helburuarekin.

Horretarako, IESUko parrokoa den Jesús Mª Zabaletak ikaslegoa eraikinaren testuingurura gerturatu zuen, lekuaren historiari zein eraikuntzak Donostian izan duen inpaktuaren azalpenak emanez,horretaz gain Moneok Txillida eta Oteizari eskaini nahi zien omenaldiaren berri eman zuen.

Eraikinaren barrura sartzean, bisitariek eraikinaren espazio guztiak bisitatu zituzten, ibilbide horretan arkitektoak espazio bakoitzari eman nahi zion zentzua ulertarazteko.

Bisita bukatzean obra zibiletako ikasleek eraikinaren 3D modelatua egiteko proposamena luzatu zioten, etorkizunerako kolaboraziorako espazio bat sortzeko asmoarekin.

Uliako ibilaldia ingurumen hezkuntzako ikasleekin

2019-09-24

Ikasleak txangoan oharrak hartzenIngurumen hezkuntzako ikasleak Ulian ibilaldi bat izan zuten bigarren mailakoek antolatuta. Irteera irailaren 13an burutu zen, bi klaseak elkar ezagutzeko eta antolatzaileek bisita gidatuetan esperientzia hartzeko helburu nagusiekin.

Horretarako Saguesen hasi eta San Pedron bukatzen zen ibilaldi bat antolatu zuten, Ulia mendiaren naturgunean zehar. Bertan hainbat azalpen eta dinamika egin ziren, gure helburuak betetzen lagundu zutenak. Irteera arazorik gabe bete zen eta lehenengo mailakoek Uliako ondareari buruzko gauza berriak ikasteaz gain, bigarren mailako ikasleekin harreman polit bat sortu zuten elkar ezagutuz.

%100ean elektrikoa den ibilgailua gure eskura

2019-10-08