Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

2017-2018 ikasturtearen aurkezpena

• 2017-07-21 |
imagen que representa una agenda

Ikasturte berriaren aurkezpena irailaren 7an, ostegunean, areto nagusian (hirugarren solairuan).

Lehen eskola egunean eskuratu beharreko testuliburu, material eta babes-ekipoen berri emango da.

2017-2018 ikasturterako egutegi lektiboa.

Erdi mailako zikloak: 1. maila

• Kirol gidaketa landa ingurunean
  • Mendekotasun egoeran dauden pertsonentzako arreta
  • Osasun larrialdiak

2. maila guztiak

12:30 dagokien departamentuan

arratsaldeko taldeak

Hirugarren solairuko areto nagusian:

17:00 Arratsaldeko 1. maila guztiak

17:30 Arratsaldeko 2. maila guztiak

18:00: Osasun larrialdietako eskaintza partziala

Elektrizitateko departamentuan

18:00: Automatizazio eta robotika industrialeko eskaintza partziala

EASO Politeknikoko ikasleohia Balenciaga Museoan

2017-07-17

foto de Idoia Lizeaga

Hiru urtetan zehar EASO Politeknikoan goi mailako Bitxigintza Artistikoko ikaslea izan den Idoia Lizeagak, Getariako Balenciaga museoan bere lana aurkezteko paregabeko aukera lortu du.

Hainbat diseinatzaileen artean aukeratua izan da Idoiaren lana eta Balenciaga museoan eta beste batzuen artean, Isabel Zapardiez diseinatzaile ospetsuarekin batera aurkeztuko du Idoia Lizeagak bere lana. Zorionak Idoia.

2017ko SketchUp lehiaketako sari banaketa

2017-06-20

Irabazlearen lana erakusten duen irudia

Donostiako Easo Politeknikoko Eraikuntza eta Obra Zibila mintegiak 2017rako 3. eta 4. DBH eta 1. eta 2. Batxilergoko ikasleei zuzendutako 2. SKETCH UP lehiaketako sari banaketa ekainaren 15ean burutu zen eraikuntza eta obra zibila departamenduan. Sariak banatzen ikastetxeko zuzendaria den Angel Del Rio, departamanedu buru den Fermin Guerrico eta epaimahikide izan diren Sergio Villar eta Mattin Olariaga egon ziren eta saridunak hurrengo hauek izan dira:

• 1. saria: Jose Mari Irizar (Ekintza Ikastola)
  • 2. saria: Maria Inda (Ekintza Ikastola)
  • 3. saria: Julen Bohoyo (Oiartzo ikastola)
  • Sari berezia: Oier Goikoetxea (Uzturpe Ikastola)

Hona hemen sari banaketa argazki eta saridunen lanekin prestatu dugun ikusentzunezkoa.

Haur Hezkuntzako ikasleak irabazle Gaztezuloko bideo lehiaketan

2019-06-09

saritutakoen argazkia

Haur Hezkuntza zikloko lehen mailako ikasleek Gaztezuloko VIII Bideo Lehiaketan publikoaren saria jaso dute. LPO ikasgaiaren barruan, ikasturtean zehar jorratutako gaiei buruzko laburmetrai bat grabatu eta Gaztezuloko bideo lehiaketan aurkeztea erabaki zuten. Gaztezuloko web gunearen bidez 177 pertsonek emandako bozkei esker irabazle suertatu dira. Hau dela eta, Ekainaren 8an Euskararen Etxera hurbildu ziren sari bila.

Zorionak artista taldeari!

Hona hemen aurkeztutako lana.

"Irrifarren alde" proiektua Mugarik Gabeko Ekonomialariek antolatutako lehiaketako irabazlea

2017-06-08

foto de las premiadas con el director y la profesora

Mugarik Gabeko Ekonomialariak  erakundeak antolatutako ekonomia justu eta solidario bat eraikitzen gehien lagundu duen enpresa-egitasmoa lehiaketako saria Ikasenpresako “Irrifarren alde” proiektuak jaso du. EASO Politeknikoko Aho eta Hortz Higieneko ikasleak izan dira proiektua garatu dutenak, eta landutako negozio ideia egoera ekonomiko larrian dauden herritarrei aho garbiketak eskaintzea izan da, aho osasun egokia izan dezaten. Proiektua aurrera eramateko, Caritasekin elkarlanean aritu dira.

Proposatu zaien erronka ondorengoa izan da: “Ekintzaile zareten heinean, Mugarik Gabeko Ekonomialariak erakundeak laguntza eskatzen dizue zuen enpresa-jardueraren bitartez ekonomia justuago eta solidarioago bat sortzeko. Horretarako, zuen enpresa-proiektuak Ekonomia Sozial eta Solidarioaren printzipioei jarraitu behar die, giza eskubideak eta ingurumena errespetatu eta Garapen Iraunkorreko Helburuak lortzen lagundu. Beste ekonomia bat izan dezakegu! Ausart zaitez enpresa arduratsu bat sustatzen!

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat