Deiladiak eta epeak

Atal honetan irekita dauden deialdiak edo epe laburrean irekiko direnak jasotzen dira (matrikula, bekak...). Daten jarraipena egiteko Egutegi administratibora jo dezakezu.

Enplegurako prestakuntza eskaintzarako izenematea irekia dago.

BERTARATZE modalitateko LHn onartzeko eta matrikulatzeko egutegia (2018/19 ikasturtea)

Arreta Ordutegia

• Astelehenetik ostegunera 9:00etatik 17:00etara
  • ostiralean 9:00tatik 13:00etara

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 11tik uztailaren 2ra, biak barne, egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota sarrera-proba gainditu izanaren ziurtagiria –proba hori Euskal Autonomia Erkidegoko 2018ko deialdian egin ez bada– aurkezteko: ekainaren 29ra arte.
  • Behin-behineko zerrendak: uztailaren 5a.
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 6ra arte, barne.
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 12a.
  • Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldia: uztailaren 12tik 18ra, biak barne

IKASTETXE BATEAN EGINDAKO IZAPIDEAK BERTAKO IDAZKARITZA IREKITA DAGOEN ORDUTEGIAN EGIN BEHARKO DIRA

Prozesuan onartutako ikasleek eta prozesu horretan parte hartu behar ez dutenek (maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen diren ikasleek) egutegian zehaztutako egunetan egin beharko dute matrikula. Bestela, esleitutako plazari uko egin diotela ulertuko da.

Heziketa zikloetarako sarbide probak

Azterketa libreak