Deiladiak eta epeak

Atal honetan irekita dauden deialdiak edo epe laburrean irekiko direnak jasotzen dira (matrikula, bekak...). Daten jarraipena egiteko Egutegi administratibora jo dezakezu.

Enplegurako prestakuntza eskaintzarako izenematea irekia dago.

Aurrematrikula 2017-2018

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren 12tik uztailaren 3ra egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

• Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:
    • Ikastetxean bertan ekainaren 5tik ekainaren 16a arte, biak barne.
    • ONLINE eskabideak, ekainaren 15era arte. (Eskaera on-line egiten badu, pertsona interesdunak, eskaera egin ondoren eta beti ere xedatutako epeetan, aukeratutako ikastetxera joan behar izango du, bere NAN edo identifikazio-agiria eta kasuan kasu egoki diren agiri guztiak entregatzeko).
  • Eskatzailearen espediente akademikoa edota sarrera-proba gainditu izanaren ziurtagiria –proba hori Euskal Autonomia Erkidegoko 2016ko deialdian egin ez bada– aurkezteko: ekainaren 30eko 14:00ak arte.
  • Behin-behineko zerrendak : uztailaren 6
  • Zerrendei erreklamazioak: uztailaren 7ko 14:00ak arte
  • Behin betiko zerrendak: uztailaren 13a
  • Onartutako ikasleen matrikula egiteko aldi arrunta: uztailaren 13ik 19ra, biak barne

Prozesuan onartutako ikasleek eta prozesu horretan parte hartu behar ez dutenek (maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen diren ikasleek) egutegian zehaztutako egunetan egin beharko dute matrikula. Bestela, esleitutako plazari uko egin diotela ulertuko da.

Heziketa zikloetarako sarbide probak

Azterketa libreak