EASO ¿ KOBENHAVNS elkartrukea

• 2007-08 Ikasturtea |
Easo Politeknikoak Zurgintza ta altzarigintzako ikasle eta irakasle truke bat burutu du Danimarkako Copenhagueko LH-ko zentro batekin.
Apirilaren 21etik maiatzaren 9ra bitartean 10 ikasle daniar eta irakasle bat izan dira gure zentroan, Zurgintza eta Altzarigintza inguruko ikasketak jasotzen, hala nola, taila. Tornua, CNC, ebaketa eta grabazioa laserraren bidez, kalitateko kontroleko laborategia, zurezko zoruak jartzea eta abar. Halaber, zurgintzarekin zerikusia duten gure inguruko zenbait enpresa eta museo bisitatu dute.