Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Artisautza eremu hedatuan

• 2017-05-24 |

ekitaldiaren programa

Easo Politeknikoak ekitaldiz beteriko astea antolatu du, Bitxigintza Artistikoa goi mailako zikloa ezagutarazteko

Bitxigintza artistikoko ikasketa arautuak bertatik bertara ezagutu nahi dituen herritar ororentzat. Ikastetxeko instalazioak nahiz tailerrak ezagutu, zein ikasketa-plan duen edo zein ikasgai ematen diren jakin, edo arduradunen batekin hitz egin nahi izanez gero, hitzordua hartu beharko da aurrez ikastetxearekin harremanetan jarrita.

Hona hemen programa.

Zeinu-hizkuntza ikastaroa EASO Politeknikoan: izen-ematea irekia

imagen que muestra las correspondencias entre letras y signos

Easo Politeknikoan ekainerako Zeinu-hizkuntza-ko ikastaroa antolatu da, lehen hastapenak. Ekainaren 5ean hasiko da eta ekainaren 15ean amaitu, astelehenetik ostegunera , 15:30etatik 18:30 bitarte. Guztira 30 ordu. Irakaslea Julian Rodriguez izango da. Ikastaroa Eusko jaurlaritzak homologatu da.

Izen-emate epea maiatzak 18an irekiko da maitzak 28 bitarte. Plaza mugatuak dira. Interesa baduzu, informazio gehiago hemen aurkituko duzu.

Izen-emate formularioa.

Ate irekien jardunaldia EASO Politeknikoan maiatzaren 31n

2017-05-08

fachada del instituto

Maiatzaren 31n ate irekien jardunaldia ospatuko dugu Easo Politeknikoan.

Jardunaldia 3. pisuko areto nagusian egingo diren aurkezpen orokorrarekin hasiko da. Bi saiotan banatzen da: 15:30ean eta 16:30ean. Gero, bakoitzak ezagutu nahi dituen zikloen arabera, jendea departamentuek egingo dituzten aurkezpen espezifikoetara bideratuko da.

Egun horretan etorri ezin duenak, informazioa jasotzeko aukera izango du 943 455422 telefonora deituz, edo ikastetxeko web orrialdean agertzen den kontaktuaren bidez edo helbide honetara idazkaria@easo.eus idatziz.

Osasun larrialdietako teknikari eta ikasleentzat hitzordua EASO Politeknikoan

2017-05-18

ekitaldiaren kartela

Osasun larrialdietako departamentuak parte hartuko du ekitaldi honetan. Bertan, lanbide honen dekalogoa eta zikloak goi mailakoa izan beharko luken aztertuko da.

Hizlarien artean Fernando López Mesa, Madrilgo Semes elkarteko 4.lehendakariordea izango dugu gurekin. Ekalme-Semes Euskadik antolatu du Easo Politeknikoa eta Ulhiren laguntzarekin.

Bisita Kaufmännische Schule-ra

2017-05-12

Partehartzaileen argazkia
Joan den apirilaren 6an Erasmus+ markoaren barruan Maria Meijidek (ikasketaburua) eta Elena Fabrak (nazioarteko proiektuen koordinatzailea)  Kaufmännische Schule Lörrach zentroa bisitatu zuten Alemanian. Interes nagusia Alemaniako lanbide heziketa eta heziketa-maila desberdinak aztertzea zen, baita ere enpresen eta heziketa-zentroen arteko harremana ezagutzea. Bisita hainbat ikasgela eta lantegitan garatu zen. Inguruko beste LHko zentro batzuk ere bisitatu genituen (Gewerbeschule Lörrach, Mathilde-Planck-Schule eta Albert Schweitzer), eta LHren funtzionamenduari buruzko iritzi-trukaketa interesgarria izan genuen, sistema dualarenari buruzkoa bereziki. Haiek ere guri bisita egitera laster etorriko direla espero dugu.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat