Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Ziklo berria Easo Politeknikoan: Erizaintzako Zaintza Osagarriak

2019-05-21

Laneko egoera erakusten duen irudia

Datorren irailetik Erizaintzako Zaintza Osagarriak erdi mailako heziketa ziklo berria txertatuko dugu. Ziklo honekin orain artean osasungintza arloan eskaintzen ari ginen aukera anitza zabaldu egingo da.

Zikloak 1400 orduko iraupena edukiko du, honela banatuta: lehenengo urtean zati teorikoa landuko da eta 2. ikasturtearen lehenengo erdian lantokiko prestakuntza egingo da. Ibilbidea D ereduan eta arratsaldeko ordutegian hasiko dugu.

Era berean, komeni da kontuan izatea ziklo hau eginez, zure ikasketak zabaldu nahi badituzu, gure heziketa eskaintzaren barruan, 1. mailako lehentasuna edukiko zenukeela Ahoaren eta Hortzen Higienea edo Anatomia Patologikoa eta Zitodiagnosia goi mailako zikloetara sartzeko.

Azkenik, aipatu nahi dugu une ona dela ziklo egiteko, izan ere badauzka lan irteerak bai alor pribatuan eta bai publikoan. Azken honen inguruan, uste dugu Onkologikoa Osakidetzan sartu izanak batetik eta belaunaldi aldaketek eragindako beharrek bestetik, zikloari laneratze-aukera ona eskainiko diotela. Ez itxaron gehiago eta eskatu informazioa!

Prebentzio lehiaketa, prebentzio aste arrakastatsuan

2019-05-18

irabazleen argazkia

Automatizazioa eta Robotikako ikasleak prebentzio asteko lehiaketaren irabazleak izan dira.

Ekintzailearen eguna Easo Politeknikoan

2019-05-16

ekitaldiaren argazkia eskolako aretoan

Aukera izan dugu hainbat ekintzaleen esperientzia eta ibilbidea zuzenean ezagutzeko.

Belaunaldien arteko elkartasun topaketa Easo Politeknikoan

2019-05-15

ekitaldiaren kartela

Belaunaldien arteko elkartasun topaketaren bideoak ikus ditzakezu EASO Politeknikoaren youtube kanalean.

Somos Joyeria VI erakusketa

2019-05-13

erakusketaren kartela

EASO Politeknikoko Bitxigintza Artistikoko hiru ikasle palentzian beren sorkuntzak erakusten.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat