Gabonetako Ikasenpresa feria

• 2014-12-19 |

Vista de la feria

Abenduaren 17an ospatu genuen Gabonetako V Ikasenpresa Azoka. Bertan ikusi genituen, ziklo desberdinetako ikasleak Enpresa eta Ekimen Sortatzailea moduluan garatu duten enpresaren berri ematen. Postu batzuetan, produktu gabe ere gelditu ziren. Azoka honek, ekintzailetza bultzatea du helburu eta Ikasenpresa programaren baitan lantzen den jardueretako bat da.

Enplegua lortzeko jardunbide onei buruzko mahai-ingurua EASOn

2014-12-18

bost partehartzaileen argazkia

EASO Politeknikoarekin kolaboratzen duten enpresetako Giza Baliabideetako eta langileak kontratatzeko arduradunek joan zen abenduaren 10ean izan zen mahai-inguruan parte hartu zuten, enpresa mundura hurbildu eta langileak zein irizpiderekin aukeratzen dituzten bertatik bertara ezagutzeko asmoz.

Mahai-ingurua oso interesgarria izan zen; gure eskerrik beroenak partehartzaileei:

• Kontxi San Juan, Poliklinika Gipuzkoaren GGBB-etako zuzendaria
  • Jose Ramon Arriaran, Prevencilan-eko gerentea
  • Nekane Amondarain, Arotzgi-ko gerentea (Gipuzkoako Arotzen Elkartea)
  • Ane Sagarzazu, DHL-ko datu-babeseko arduraduna
  • Maite Lizartza (moderatzailea), EASO Politeknikoko enpresa dinamizatzailea

Partehartea eta ekarpenak oso eraginkorrak izan ziren eta bertan langileak kontratatzerakoan azken erabakia hartzeko zeintzuk diren oinarrizko alderdiak partekatu ahal izan genituen. Enpresen aldetik ere balorazioa positiboa izan zen eta bide honetatik jarraitzeko animatu gintuzten, izan ere, ekimen hau denontzako da aberasgarria.

EASO Politeknikoa enpresako praktiketan liderra Gipuzkoan

2014-12-17

vista general del acto, con el público sentado

Abenduaren 3an EASO Politeknikoko ikasleek Bilboko Euskalduna Jauregian LPko aitortza diploma jaso zuten Miguel Angel Lujua eta Ramon Martinez de Murgiaren eskutik, Confebaskeko presidentea eta Lanbide Heziketako zuzendaria hurrenez hurren.

Ikasleen ordezkaritza bat (Aitor Jimenez Iparraguirre, Javier Ignacio Rosado Polo, Mirari Echeberria Perez, Alex Ibañez Salaberria, Mikel Olaia eta Jonathan Prol Iglesias) XXI. Lantegietako Prestakuntza eta Leonardo-Erasmus ekitaldira joan zen. Ikasle hauek 2013-2014 ikasturteko ziurtagiria jaso zuten.

Ekitaldi horretan Alberto Boschek hitzaldi bat eman zuen, “Jarrera da gakoa” izenpean, beti ere mezu ekintzaile eta positiboak zabalduz: “arrakasta lortzeko bidea disfrutatzea funtsezkoa da”, “aldaketetara egokitzen jakitea ezinbestekoa da”, “gustuko bidean aldaparik ez”...

EASO Politeknikoak zilarrezko ziurtagiria lortu du segurtasun digitalean

2014-12-15

EASO Politeknikoak eSafetylabel-ek ematen duen zilarrezko ziurtagiria eskuratu du. Ziurtagiri honek segurtasun digitalaren ikuspegitik informazio sistemen kudeaketa hobetzeko zentroan egiten ari den lana saritzen du.

Azkeneko bi ikasturte hauetan urratsak ematen ari gara segurtasun digitala zentroaren kudeaketaren barnean integratzeko eta ikasle zein irakasleeen konpetentzia digitalak hobetzeko. Bide honetan, garrantzitsua izan da ezagutzak partekatzea (komunitatearen elkarlana, dokumentuak igotzea eta beste kideekin elkartrukatzea).

Gai honen inguruan komunitate bat sortu dugu Google+en eta sortzen ari garen erremintak eSafetylabel atarian partekatzen ditugu.

Prebentzioko zikloa arrisku psikosozialei buruzko jardunaldian

2014-12-11

foto de grupo al final de la jornada

Laneko Arriskuen Prebentzioa goi mailako zikloko 2. mailako ikasleek ADEGIk antolatutako “Arrisku psikosozialak. Zer egin behar dut enpresa bezala?” jardunaldian parte hartu zuten. Jardunaldi hau Laneko Arriskuen Prebentzioari buruzko VI. Gipuzkoa Foroan kokatzen da.

Jardunaldia oso interesgarria izan zen, izan ere, erakunde mota askotako arrisku psikosozialez hitz egin zen bertan, hau da, langileek beren lanarekin duten gogobetetetzea nola hobetu aztertu zuten eta aldi berean erakunde enpresarialak errentabilizatzearen eta hobetzearen beharraz jardun zuten.

Irakasleentzat sarbidea
Ikasleentzat Sarbideak