Ingurumen Hezkuntza eta Kontroleko 2. mailako ikasleek, bioeraikuntzaren inguruko hitzaldian

• 2016-02-10 |

Taldea hitzaldian

Pasa den urtarrilaren 27an, ia bi ordu eta erdiko saio aberats batean, Erabilera Publikoko Jarduerak irakasgaiaren barruan, eraikuntza jasangarria edo bioeraikuntzari sarrera egin zioten ikasleek gelan bertan, Inhar Agirrezabal arkitektoren eskutik.

Eraikuntza mota honek, ingurumenari errespetua eta giza osasuna ditu ardatz. Saioan ikusi ditugun gaiak, lurraren artifizializazioa, eraikinen energia kontsumoa, eremu elektromagnatikoak, konposatu kimikoak eta biologikoak, eraikin gaixoaren sindromea, aztarna ekologikoa eta eraikuntza material naturalak izan dira, besteak beste. Azalpen zehatz eta aldi berean ulergarrien bitartez, Bioeraikuntzaren oinarrizko edukiak ulertu ahal izan ditugu.

Mugarik gabeko ekonomilariak Easo Politeknikoko ikasleen lanak goraipatu

2016-0210

Mugarik gabekoak ikasleekin bilduta erakusten duen argazkia
Mugarik gabeko ekonomilak gobernuz kanpoko erakundeak hondakinak prebenitzeko Europear asteko I. Bideo eta argazkien lehiaketako irabazleei aitorpena egin zien otsailaren 3an. Ikasleek egindako lana goraipatu zuten.

Tabakalera kultur proiektua eta eraikina ezagutzen

2016-02-08

taldea azalpenak entzuten agertzen den argazkia

Pasa den urtarrilaren 27an, eraikuntza eta obra zibileko goi mailako zikloetako ikasle eta irakasleek Tabakalerara egin zuten irteera. Bertan garatzen ari diren Tabakalera kultur proiektuaren nondik norakoak ezagutu eta egitasmo desberdinak kokatzen diren txokoak bisitatu ahal izan zituzten, bertako arduradun baten gidaritzapean.

Bide batez, eraikin eraberritu honek jasan duen eraldaketak eta obrak ikusteko balio izan zuen irteerak.

Osasun Larrialditako ikasleak Donostiako suhiltzaile-parkean

2016-02-06

taldearen argazkia suhiltzaileen kamio baten aurrean

Osasun Larrialditako 1. mailako ikasleak Donostiako suhiltzaile-parkea bisitatu dute. Bertan hitzaldi bat eman digute egoera ezberdinetan (suteak, trafiko istripuak…) nola lan egiten duten eta larrialditako langileekin nola koordinatzen diren azalduz.

Ondoren parkean dituzten ibilgailu motak erakutsi dizkigute eta baita biktimak ibilgailuetatik ateratzeko erabiltzen duten materiala ere.

Easoko Zurgintza eta Altzarigintza Fimma-Maderalian

20160205

EASO Politeknikoak ferian duen espazioaren argazkia

Easo Politeknikoa LHIIko Zurgintza, Altzarigintza eta Kortxo Departamentuak Valentzian egingo den Fimma - Maderalia Azokan parte hartuko du. Bertan edukiko duen erakustokian, ikasleek egindako hainbat lan aurkeztuko dira eta baita XVIII. “Donostia Hiria” altzari-diseinu lehiaketan irabazle suertatu ziren altzariak ere.

Goi mailako zikloko ikasleak eta erdi mailako 2. mailakoak otsailaren 3, 4 eta 5ean azoka bisitatzen ari dira.

Irakasleentzat sarbidea
Ikasleentzat Sarbideak