Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Anatomia Patologikoko ikasleak Human Bodies erakusketan

• 2016-12-09 |

el grupo junto a uno de los cuerpos expuestos

Azaroaren 30ean anatomia patologikoko ikasleak Human bodies erakusketara joan ziren. Bertan plastinazioaren bidez jatorrizko itxura mantenduz kontserbatutako gorputz atal, organo, aparatu eta gorputz osoak ikusteko aukera izan zuten.

Erakusketan ikusgai dauden gorpu eta organo gehienak Asian dute jatorria. Txinako agintariek pieza hauek ematen dituzte (hauek identifikatu gabeko hildako pertsonak dira) helburu hezigarri eta zientifikoarekin, Chungquin-eko unibertsitateari, hau arduratzen delarik plastinazioa egiteaz.

Prebentzioa Osalanen jardunaldietan

2016-12-01

Ekitaldiko pantaila ikusten den argazzkia

Lan Arriskuen Prebentzioa zikloko ikasleek Osalanek azaroaren 24an antolatutako VII. Laneko Psikosoziologiaren Jardunaldietan parte hartu zuten. Laneko indarkeria izan da mintzagaia aurtengo saioan eta 300 lagunetik gora bertaratu dira.

Ikasleak psikosoziologia lan arriskuen prebentzioaren baitan hartzen ari den pisuaz jabetu dira; eman diren azken urrats eta esperientzien berri izatearekin batera. Izan ere, Osalanek Nazioarteko Lanaren Erakundeak eta Europako Segurtasun eta Osasunerako Agentziak arrisku psikosozialak (laneko indarkeria, jazarpena, lan harreman eskasak...) datozen urteetako langileriarentzako arrisku garrantzitsuenak direla uste du.

Natur inguruneko ur espazioetan sorospena ziurtagiria Eason

2016-12-02

imagen de socorristas atendiendo a una persona

Aurten ere, EASO Politeknikoak “Natur inguruneko ur espazioetan sorospena” izeneko profesionaltasun ziurtagiria eskainiko du, Lanbidek akreditatua eta Euskadin orain arte bakarra.

Ekimen hau beste erkidego batzuetan egiten den eskakizunari aurrea hartzeko dator. Izan ere, hondartzetan lan egiten duten sorosleei honelako egiaztagiri profesional eta homologatua eskainiko zaie. Aurten, gainera, Sorospena ur-instalazioetan ziurtagiria egiteko aukera ere izango da aldi berean modulu batzuk partekatzen direlako, eta horrela hilabete batzuetan bi tituluak lortzen dira.

Ekimen pribatua duen ikastaro hau, Easo Politeknikoa eta Gipuzkoako Gurutze Gorriaren arteko elkarlanari esker eskaini ahal izan da, Getariako Itsas erreskate eskolaren (ESSMA) laguntzarekin batera. Kalitatezko trebakuntza jasotze aldera, hobekien entrenatuta dauden prestatzaileak eta erreskaterako eta entrenamendurako materialak jarri dituzte ikastaroa egingo dutenen eskura.

Gehieneko partaide kopurua 20 lagunekoa da eta DBHko tituluaren bidez edo erdi mailako beste ziklo baten bidez sar daiteke. Izena emateko edo informazioa eskatzeko egin klik hemen.

Arkitektura Eskolarekin elkarlana

2016-12-01

Foto de los participantes en la puerta de la escuela de arquitectura

Joan den ostiralean, azaroak 25, Donostiako Arkitektura Eskolan bertako irakasleekin eta Habic klusterraren arduradunekin elkartu ziren zurgintza eta altzarigintzako familia-profesionaleko bi irakasle. Helburu nagusia arkitekturako ikasleak prestatzen ari diren lanei buruzko aurkezpenak ikustea izan zen. Lan hauek erabat zurez egindako stand baten diseinuan datzate, zeintzuk ondoren gure ikastetxean eraikiko baitituzte espezialitate horretako ikasleek.

Saio honek jarraipena edukiko du abenduaren 16an eta orduan erabakiko da aurkeztutako deseinuetatik zein izango den gure ikastetxean gauzatuko dena.

Automatizazio eta robotika industrialeko ikasleak ABB-Niessen lantegian bisitan

2016-11-23

Taldearen argazkia ABB_Niessen-en

Automatizazio eta robotika industrialeko bigarren mailako ikasleek Oiartzunen etxe-bizitzetarako material elektriko fabrikatzen duen ABB-Niessen lantegia bisitatu zuten joan zen azaroaren 8an.

Hasieran, fabrikan egiten duten material elektrikoaz mintzatu ziren eta horien fabrikazio prozesuari buruzko xehetasunak entzun zituzten. Ondoren, ikasleek egiten ari diren proiektuarekin lotura handia duenautomatizazio, ikusmen-artifiziala eta roboten erabilerari buruzko adierazpenak eta aholkuak jaso zuten arreta handiz.

Bukatzeko, instalazioen bisita eginez, automatizatutako lan-postuen zehaztasun guztiak ikusteko eta zalantzak argitzeko aukera izan zuten.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat