Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Laneko Osasunaren eta Segurtasunaren Nazioarteko Eguna

• 2016-04-28 |

Prebentzioko ikasleak eskolako eskaileretan ekitaldi batean
Apirilaren 28an Easo Politeknikoak, eta bereziki Laneko Arriskuen Prebentzioko ikasleek eta irakasleek, Laneko Osasunaren eta Segurtasunaren Nazioarteko Eguna ospatuko du. Egun horretan, prebentzioko ikasleek lan egingo dute Easo Politeknikoa osatzen duten ikasleak, langileak eta baita gizartea ere laneko osasuna eta segurtasuna zaintzeak duen garrantziaz jabetu daitezen, aurten Lanaren Nazioarteko Erakundeak aukeratu duen gaia azpimarratuz: estresa lanean, erronka kolektiboa, baina laneko beste arriskuak alde batera utzi gabe.

Zurgintza eta altzarigintzako ikasleak Ekogunerekin elkarlanean

2014-04-21

vista del proyecto

Easo Politeknikoko zurgintza eta altzarigintzako departamentuak Ekogunerekin elkarlanean aritzeko proiektua jarri du abian. Ekogune Kutxa Gizarte Ekintzak sortutako espazioa da kulturarenganako, jasangarritasunarenganako eta inguruneareriko begirunearenganako sentsibilizazioa eta dinamizazioa sustatzeko.

Lehenengo elkarlan honen bidez, Ekogunearen maskotarentzako, Eki, abaraska bat sortu nahi da. Diseinua eta altzari-hornikuntzako goi mailako zikloko ikasleek benetako tamainuko abaraska diseinatu dute eta aurki eraikiko dute, Ekiren etxea izan dadin. Abaraska bere haur parkean muntatua izango da.

Proba libreak: onartutakoen behin-behineko zerrendak

2016-04-20

imagen genérica que muestra una agenda

Proba libreetarako onartutakoen behin-behineko zerrendak argitaratu dira. Behin betikoak maiatzaren 13an argitaratuko dira.

Anatomia patologikoko ikasleak autopsia bat zuzenean ikusten

2016-04-18

Parte hartu duten ikasleen argazkia epaitegi aurrean

Martxoaren 17an Donostiako Auzitegi-Medikuntzako Euskal Erakundera egin genuen irteera nekropsia ikasgaiarekin lotuta.

Alde batetik bertako instalakuntzak ikusi genituen eta bestetik autopsia oso bat zuzenean ikusteko aukera izan genuen Luis Querejeta eta Patricia Rodriguezen mediku-forentseen gidaritzapean. Paregabeko aukera, horrelako zortea ez baita egunero izaten.

Coarrazeko Lycée Professionnel Gabriel Haure-Placéren urtebetetzea

2016-04-17

Foto del director entregando la placa conmemorativa

Apririlaren 1ean Coarrazeko (Frantzia) Lycée Professionnel Gabriel Haure-Placé ikastetxearen 50. urteurrena ospatu zen.

Gainera, ospakizun honek bat egiten du Zurgintza, altzarigintza eta kortxo departamentuak Coarrazerekin harremanetan daramatzan 25 urteekin, nagusiki marketeria jardueretan eta Altzari-Diseinu Lehiaketan parte hartuz.

Horregatik Ángel del Río, EASO Politeknikoko zuzendaria, eta Javier Jimenez, departamentuko irakasle ohia, lizeora hurbildu ziren ospakizunetan parte hartu eta oroitzapenezko plaka bat entragatzera.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat