Aho eta Hortzen Higieneko zikloa CDDn bisitan bere 10. urteurrenean

• 2015-01-30 |

Imagen de uno de los grupos visitantes

Azken urteotan egin ohi dugunez, aurten ere EASO Politeknikoko Aho eta Hortzen Higienea zikloko 1. mailako ikasleek Donostiako Urumea pasealekuan kokatuta dagoen Hortz eta aurpegi-masailetako erradiodiagnostiko digitaleko zentroa (CDD) bisitatu dute. Zentro honen 10. urteurrena izan da eta bisita honek bi zentroen arteko lankidetza estutzeko balio izan du.

CDD hortz eta aurpegi-masailetako erradiodiagnostiko digitala egiten duen enpresa bat da. Bisita honek gure zentroan ematen dugun Aho eta hortzen erradiologiaren aplikazio praktikoa eta klinikoa bertatik bertara ikusteaz bat, CDDk dituen sistema digital berritzaileetaz baliatuz, gure ikasleen ezagupenak zabaltzeko aukera eskaini digu.

Prebentzioko ikasleak plataforma jasotzaileen ikastaroan

2014-01-17

Bi ikasle plataforma gainean

Urtarrilaren 12 eta 13an Lanbide Arriskuen Prebentzioa zikloko 2. kurtsoko ikasleak, segurtasuna moduluko irakasleen laguntzaz, plataforma jasotzaileak erabiltzen ikasteko ikastaroan izan ziren, zentroan jasotzen duten prestakuntza osatzeko asmoz.

Ikastaroa Elkolab Kooperatibak eman zuen eta irakaslea EASO Politeknikoko lehenengo promozioetako ikasle ohi bat izan zen. Bi orduko prestakuntza teorikoa jaso ondoren, makinen alokairuko enpresa batera joan ziren eta han, sei orduz, plataforma jasotzaile ezberdinak erabiltzeko aukera izan zuten.

Balorazioa oso positiboa izan zen, izan ere, aukera izan zuten zentroan eskuragarri ez dauden makina batzuekin harreman zuzena izateko.

Zeinu hizkuntza ikastaroaren arrakasta

2015-01-26

imagen de la clase durante su impartición

Gizarte Zerbitzuetako mintegiak, laugarren urtez, Zeinu hizkuntzako ikastaroa antolatu du. Ikastaro hau Erdi mailako Menpekotasun egoeran dauden pertsonen arretako ikasleentzat eta goi mailako Haur hezkuntzako ikasleentzat dago antolatuta. Irakaslea Julián Rodriguez da.

Ikastaroa urtarrilaren 11n hasi zen eta martxoaren 3ra bitartean iraungo du.Guztira 30 orduko ikastaroa da, astelehen eta astearteetan 15.00etatik 17.30 etara, eskola ordutik kanpo.

Ikastaroa amaitzean, ikasleek Eusko Jaurlaritzak homologatu duen ziurtagiria eskuratuko dute.

Eskaera handia izan duenez, ekainerako ikastaro berdina antolatuko da, baina arratsaldeko zikloetan matrikulatuak dauden ikasleek lehentasuna izango dute.

Erasmus+eko koordinatzaileak EASO Politeknikoan bisitan

2015-01-21

foto de los participantes en la jornada en las escaleras interiores del centro

Urtarrilak 9an IES La Creueta Onil, CI Lope de Vega, IES 8 de marzo eta San Vicente del Raspeig ikatetxeetako Erasmus+ ikasleen K1 mugikortasun proiektuen koordinatzaileak gure ikastetxean bisitan izan ziren.

Their aim was to interchange “Good Practices” in order to improve the development of our Erasmus+ projects.

Proiektu hori erdi mailako lanbide heziketako ikasleetzat pentsatua dago. It is called: “European Work Experience III”. Easo Politeknikoan bi egitasmo sustatzen dira, bat erdi mailarako eta bestea goi mailarako. Both of them have the same title: “Gaitasun profesionalak eskuratzea Europako enpresetan”.

Proiektu hauen helburua ikasleek beren LPko praktikak Europako beste herrialde batean egin ditzaten erraztea da. The two most difficult points in the projects are: to select the students and to find appropriate companies for their internships. Bisita honetan zehar praktika hauetan sortzen diren arazoak komentatu ziren eta baita ere arazo horien aurrean hainbat egoeratan hartutako erabakiak edo konponbideak.. We arrived to the conclusion that one of the key points to have a successful experience is to well prepare the students before the mobility takes place and to choose the correct company for their work placement.

Prebentzioko ikasleak Zalain Transformados-en bisitan

2015-01-18

foto del grupo al finalizar la visita

Laneko Arriskuen Prebentzioko zikloko ikasleak Lesakako (Nafarroa) Zalain Transformados lantegian egon ziren urtarrilaren 15ean.

Bertan, Irune Martosek, bertako prebentzioko arduradunak, produkzio prozesua eta laneko arriskuen kudeaketako sistema aurkeztu zien.

Irakasleentzat sarbidea
Ikasleentzat Sarbideak