Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

LHn paregabea den lehiaketaren 25. urtea

• 2017-01-18 |

foto de grupo con los colaboradores y premiados

1991. urtean, Easo Politeknikoa LHIIko Zurgintza eta Altzarigintzako Departamentuak antolatuta, Donostia Hiria Altzari-Lehiaketaren lehenengo edizioa burutu zen. Lehiaketa estatu osoko eta Akitaniako Altzarigintza, Zurgintza eta Kortxogintzaren familia profesionaleko ikasleei zuzendua zegoen. Hasieran urteroko lehiaketa fase batean garatu zen eta ondoren biurtekoan. Horrela, ilusioz beteriko 25 urteko bizitzan, XVIII. ediziora iritsi da 2016an.

Joan den ostiralean, urtarrilak 13, edizio honetako sariak eman ziren Aldundiko tronu-aretoan. Sarituak izan zirenak Ourense, Vigo, Teruel, Badajoz, Kordoba eta Easo Politeknikoko Zurgintza eta Altzarigintza espezialitatetako ikasleak dira. Azken honetakoa da Bernat Ticó, sarituetako bat. Lehiaketaren XVIII. edizioaren sari berezia eman zitzaion Javier Jiménez Chave jaunari, orain dela gutxi arte ikastetxeko irakasle izan dena eta sariketaren alma materra. Sariak lehiaketaren babesle izan direnen ordezkariek eman zituzten: LHko Sailburuordetza, Gipuzkoako Foru Aldundia, Kutxa, Easo Politeknikoa, Profemadera eta Habic. Guztiek goraipatu zituzten sariak jaso dituzten gazteen proiektuen ahalmen artistikoa eta berrikuntzakoa.

Sari banaketa amaitutakoan, 20 lanik onenekin osatutako erakusketa bisitatu zen. Hau otsailaren 13a arte egongo da Kutxak Tabakaleraren 4. solairuan duen erakusketa-gelan. Halaber, udaletxeko batzar-aretoan ongietorri-ekitaldia izan zen, non sarituak eta irakasleak hartu zituen Miren Azkarate andereak, Hezkuntza, Kultura eta Euskara zinegotzia.

Zorionak Zurgintza eta Altzarigintza Departamentuaren ardurapean egon den lehiaketaren antolakuntzari.

Erandioko Ertzaintzaren base zentralera bisita

2017-01-12

bileran ateratako argazkia
Abenduaren 19an, Anatomia Patologikoa mintegiko 3 irakasle Erandioko Ertzaintzako base zentralera joan ziren polizia zientifikoa unitatearen jarduera ezagutzera. Bertako zuzendariarekin elkarrizketa izan zuten, eta batez ere genetika forensean eta antropologia forensean egiten duten lanaren berri jaso zuten.

Benjaminen ur-jaialdia Donostiako Zuhaizti kiroldegian

2017-01-10

Umeak uretan jolasean erakusten duen argazkia

Abenduan Donostiako Zuhaizti kiroldegian Fortuna KE-k umeentzako antolatutako ur-jaialdian parte hartu zuten goi mailako kirol-ekintzak zikloko 18 ikaslek.

Igerilekuetan 4 ordutan zehar benjamin kategoriko ia 500 umeentzako sustatu zuten modu eraginkor eta txukunean 9 jolasez osatutako zirkuitu bat. Hurrengo ur-jaialdia otsailean garatuko da.

EreƱotzuko ibai bazterrean sortzen diren arazoei irtenbide bila

2017-1-7

Ikasleak ibaiaren ondoan

Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko 2. mailako taldeak Ereñotzuko auzo udalaren proposamenari erantzun dio eta udaran Urumea ibaiaren bazterretara hurbiltzen diren bisitariek sortzen dituzten arazoak bideratzeko erronka lantzen ari da. Bisitariek ekarritako zabor metaketak, trafiko eta aparkatze arriskutsuak bertako biztanle, fauna eta floraren bizimoduan eragin kaltegarriak dituzte.

Jorge Gonzalez ingurumen adituaren ahotik jakin genuen Urumean galtzeko arrisku larrian dauden bi ugaztun bizi direla: Pirinioetako muturluzea eta bisoi europarra, Euskal Herriko biodibertsitatearen panda hartzak.

Ingurumen hezkuntza aplikatzeko aukera ezin hobea dago Ereñotzun. Arazoa aukera bihurtu eta alderdi guztientzat egokia izango den plangintza bat egin.

Ander Etxezarraga Gabonetako zorion-postalen irabazle

2016-12-23

Sari banaketan zuzendaria eta saritutakoa
Automatizazioa eta Robotika Industriala zikloko Ander Etxezarragak (2AR3) irabazi du Easo Politeknikoak antolatutako X. Gabonetako Zorion-postalen Lehiaketa. Zorionak!

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat