Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Etengabeko prestakuntzako ikastaroetan izena emateko epea irekita

• 2016-09-25 |

dekoraziorako irudia

2016/17 ikasturtean Easo Politeknikoak eskaintzen dituen etengabeko prestakuntzako ikastaroen zerrenda ikastetxeko webgunean dago ikusgai.

Klik egin ezazu ondorengo estekan informazioa, eskainitako ikastaroen zerrenda eta izen-emate orria eskuratu ahal izateko.

Altzari-diseinu lehiaketako 1. saria Ourensera

2016-07-26

Irabazi duen lana

Easo Politeknikoak LHko Sailburuordetzaren bitartez, Gipuzkoako Aldundiaren, Donostiako Udalaren, Kutxa Gizarte Ekintzaren,  Habic-en eta Profemaderaren ekarpenekin, antolatu duen XVIII. “Donostia Hiria” Altzari-Diseinu Lehiaketako epaimahaiak zera erabaki du: 1. saria Jesús Pacheco Justori ematea, Wave lanarengatik. Lehiakide hau Ourenseko Antonio Faílde Arte Eskolakoa da. 2. tokian Carla Hernanz Costal geratu da, Vigoko CIFP Valentín Paz Andrade ikastetxekoa, Hanging lanarekin. 3. Roto Lámpara izeneko lana geratu da, Badajozeko IES San José ikastetxeko Carmelo Antonio Hidalgo Rodríguezena. Easo Politeknikoko Bernat Ticó ikaslearen Serie Cola de Milano izeneko lana ere saritua izan da, lanik hoberen gisa. Ekodiseinua sari berezia Ecosillón lanarentzat izan da, Denis Veribor Georgevici, Fernando Sanz Barea eta Adrián Tío Pardos-ena. Hauek Teruelgo IES Francés de Aranda ikastetxeko ikasleak dira. Zorionak saritu guztiei!

Aipatzekoa ere bada aurten 25 urte betetzen direla lehiaketaren lehenengo ekitaldia egin zenetik. Estatu osan Zurgintza eta Altzarigintza arloko edozein ikaskuntzetan dabiltzan ikasleentzako dagoen lehiaketa bakar honek, gainera, Donostia Europako kultur hiriburua izanik, gonbidapenen bidezko nazioarteko izaera ere eduki du aurtengoan.

Mekanikako bi ikasleen lanak praktiketan

2016-06-07

Aurten Diseinu Mekanino goi mailako zikloa bukatu duten bi ikaslek, Ander Pascualek eta Maialen Lizasok, Tumaker enpresan egin dituzte praktikak. Bertan garatutako proiektuen aurkezpen bideoa duzue hemen. Zorionak biei! Lan bikaina egin duzue eta!

Matrikula prozesua: oharrak

2016-07-05

dekoraziorako irudia

Behin betiko zerrendak uztailaren 8an argitaratuko dira eta onartutako ikasleen matrikula egiteko aldi arrunta uztailaren 11tik 15era izango da, biak barne.

11tik 15era idazkaritzaren ordutegia honako hau izango da: astelehenetik ostegunera 9:00etatik 16:00etara atsedenik gabe eta ostiralean 9:00etatik 13:00etara.

Osasun larrialdiak zikloko eskaintza partzialeko ikasleak mesedez ostiralean idazkaritzatik pasa.

Ikasleak aniztasun funtzionalaren alorrean

2016-07-04

Ana Godoyren argazkia EASO Politeknikoan Jarduera fisikoetako ikasleek egindako gogoetek transmititu digute 2015-16 ikasturtean ezgaitasuna duten pertsonentzako jarduera fisikoko saioetan bizi izandako esperientziak oso baliagarriak izan zaizkiela kontzientziazioa eta sentiberatasuna lantzeko eta mundu aberats hori barrutik ezagutzeko. Eskerrak eman nahi dizkiogu Ana Mª Godoy irakasleari, erakutsi duen profesionaltasunagatik eta gure institutuko geletara errealitate hau eramateko erakutsi duen prestutasunagatik; eta, baita ere, Estefaniari Sanies eta Andoni Aizpeolari, beren alderdi gizatiarrena erakusteagatik.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat