Twitter Aurkezpenak SlideShare-n linkedIN  Irudiak Flickr-en RSS icon Youtube kanala

Ate irekien jardunaldia EASO Politeknikoan maiatzaren 30ean

2018-05-14

Institutuaren fatxadaren irudia

Maiatzaren 30ean ate irekien jardunaldia ospatuko dugu Easo Politeknikoan.

Jardunaldia 3. pisuko areto nagusian egingo diren aurkezpen orokorrarekin hasiko da. Bi saiotan banatzen da: 15:30ean eta 16:30ean. Gero, bakoitzak ezagutu nahi dituen zikloen arabera, jendea departamentuek egingo dituzten aurkezpen espezifikoetara bideratuko da.

Egun horretan etorri ezin duenak, informazioa jasotzeko aukera izango du 943 455422 telefonora deituz,  edo ondoko helbide idatziz: idazkaria@easo.eus idatziz.

Bioeraikuntza astera irteera

• 2018-05-21 |

foto del grupo atendiendo las explicaciones en la carpa

Eraikuntza Proiektuak zikloko ikasleek, III. Bioeraikuntzaren astea ekimenaren barruan, Donostiako Okendo plazan instalatu duten karpa bisitatu dute. Kursaal green, Ekogunea eta Cristinaenea fundazioak antolaturiko jardunaldi hauen barruan bioeraikuntzan erabiltzen diren materialen inguruko bisita teknikoan parte hartu dute, gaur egungo joera, material eta erronken berri izan dute Kursaal greeneko arduradunaren azalpenei esker.

Igeldoko meteorologia behatokira bisita

2018-05-17

foto del grupo atendiendo a las explicaciones

Apirilaren 10ean Ingurumen Hezkuntza eta Kontrola zikloko 1. mailako ikasleak Igeldoko meteorologia zentroa ezagutu zutenbertako zuzendaria den Margarita Martinen eskutik. Zentro meteorologikoaren historia eta bertako funtzionamenduaren azalpenak jaso zituzten.

Metodologia zientifikoaren garrantziaz hitz egin zigun Margaritak eta bertan egiten diren datu bilketa, instrumental ezberdinen funtzionamendua, etab. esplikatu zizkigun modu oso atsegin eta adeitsuan.

Prebentzioaren astea EASO Politeknikoan

2018-05-10

ADI proiekturi buruzko ekitaldiaren argazkia

Apirilaren 28an Easo Politeknikoak, eta bereziki prebentzioko ikasleek eta irakasleek, Laneko Osasunaren eta Segurtasunaren Nazioarteko eguna ospatzen dugu. Horregatik, egun horren inguruan egitarau oparoa antolatu genuen, EASO Politeknikoko prebentzio kultura zabaltzeko asmoz:

• Apirilaren 23 eta 24 Lan Arriskuen Prebentzioa zikloko ikasleek antolatuta, EASO Politeknikoko prebentzio ezagutza lehiaketa ospatu zen, bertako garailea zurgintzako erdi-mailako zikloa izan zelarik. Zorionak!
  • Apirilaren 25ean Aizpea Goñi CCOOetik Lan Arriskuen eguneroko errealitateari buruz jardun zitzaigun, lanean arriskuak ikusiz gero zer egin, istripua izan ezkero ze eskubide ditugu? zer ari da gertatzen epaiketa ezberdinetan…
  • Apirilaren 26n Lan Arriskuen Prebentzioa zikloko ikasleek lanean ongizatea mantentzeko eskubidea errebindikatu zuten protesta antzeztu baten bidez.
  • Apirilaren 27 eta maiatzaren 2an Lan Arriskuen Prebentzioa zikloko ikasleek Mutualiak utziriko argazki erakusketan zehar kontzientziazio saioak egin zituzten.
  • Maiatzaren 3an, FTSIren ADI programaren baitan. Amiantoari buruzko tailerra, bitxigintzako eta zurgintzako ikasleei, Jesus Uzudun CCOOko sekretario ohia eta Felix Casado Mesotelioma gaixoaren eskutik. Eta 4an arrisku elektrikoei buruz elektrizitateko ikasleei, Oscar Lópezek (Gamesa enpresa) eta Roberto Gonzálezek (istripu elektriko batetik bizirik atera zena).

BIM prestakuntza EASOn zurgintza sektorearentzat

2018-05-09

foto de grupo en el aula de construcción

Habic klusterrak antolatutako BIM prestakuntzak, zein sektoreko fabrikatzaileei eta zurgintzako eta altzarigintzako irakasleei zuzendua dagoen, Easo Politeknikoan jarraitzen du.

Eraikuntzako departamentuak bere gelak eta tresneria utzi ditu ikastaroa osatzeko geratzen diren bost jardunaldiak burutzeko. Lehenengoak Tabakalerako Basque Living Center espazioan izan ziren. Argazkian, parte hartu duen departamentuko irakasleak eta sektoreko enpresen ordezkariak.

Zurgintza eta altzarigintza HABICekin BIM ezarpenean

2018-04-25

profesorado del centro y representantes del sector

Habic Klusterrak zurgintza eta altzarigintza departamentua gonbidatu du BIM metodologiari buruzko prestakuntza programa batean parte hartzera. Hau sektoreko fabrikatzaileei zuzenduta dago: zurgintza, egiturak, altzarigintza eta eskailerak. Jardunaldi komunak egiten dira (9 saio) Tabakaleran.

Argazkian parte hartu duen departamentuko irakasleak eta sektoreko enpresetako ordezkariak.

Sarrera irakasleentzat

Sarrera ikasleentzat