Maiatzaren 25ean heziketa zikloetarako aurrematrikula epea zabalduko da

imagen de folleto de prematrícula con el listado de ciclos

Aurrematrikula epea maitzaren 25ean ireki eta ekainaren 5ean itxiko da.

Aurrematrikula on-line egin daiteke. Kasu horretan epea ekainaren 4an itxiko da eta pertsona interesdunak, eskaera egin ondoren eta beti ere xedatutako epeetan, aukeratutako ikastetxera joan behar izango du, bere NAN edo identifikazio-agiria eta kasuan kasu egoki diren agiri guztiak entregatzeko.

Ordutegia aurrematrikula epean:

• Goizez: astelehenetik ostiralera 9:00tatik 13:00ak arte.
  • Arratsaldez: astelehenetik ostegunera 15:00etatik 17:00ak arte.
  • Ostiralean goizez soilik.

EASO Politeknikoaren hezkuntza eskaintza:

Prozesuaren informazio osoa Hezkuntza Sailaren webgunean.

Lehendakaria Easo Politeknikoan

• 2015-05-21 |

Lehendakaria, hezkuntza sailburua, lanbide heziketako zuzendaria eta easoko zuzendaria prentsa aurrean
Iñigo Urkullu Lehendakariak, Cristina Uriarte Hezkuntza sailburuak eta Jorge Arévalo Lanbide Heziketako sailburuordeak Easo politeknikoa bisitatu dute gaur goizean. Ikastetxeko sail desberdinak bisitatu ostean departamentu buruekin elkartu ziren lanbide heziketako erronkei buruz hitz egiteko. (Bideoa)

Linzan, ikasitakoa praktikan jartzen

2015-05-21

Foto de alumnos y alumnas con trajes de neopreno y cascos

Aurten ere, Ingurumen hezkuntza eta kontrola zikloko 1. mailako ikasleak Linzan, Ansoko bailaran izan dira maiatzeko bigarren astean. Egun horietan ibilbide anitzak egin dituzte mendian zehar, bertako hegaztiak, ugaztunak, narrastiak eta anfibioak eta ekosistema desberdinak behatzeko aukera izan dutelarik. Halaber, orientazio-lasterketa eta arroil jaitsiera bat (Arandari-Burgi) ere egin dute.

Aipatu beharra dago egonaldi honetan ez dutela aparteko gorabeherarik izan, ikasle-irakasleen artean giro bikaina izan dela eta eguraldiak ere beraien alde jokatu duela. Jarduera hau oso baliagarria izan zaie moduluetan ikasitakoa praktikan jartzeko. Partehartzaile guztiak eskertu nahi ditugu, bakoitzak egindako ekarpenagatik eta denon artean sortutako giro onagatik.

Prebentzioko irakasleak Prevencilanek antolatutako jardunaldian

2015-05-20

imagen tomada durante la jornada en la que se ve a tres de los ponentes

Maiatzaren 14an Lan arriskuen prebentzioko irakasleak Prevencilanek antolatutako jardunaldian izan ziren, gaia lan eremuan enpleguari begira lanbide heziketa sistemaren premiazko erreforma zelarik.

Jardunaldi honetan Erret Dekretu Legegile berrian izandako aldaketak ezagutarazi ziren, non enplegu prestakuntzarako oinarriak finkatzen diren, betiere lan arriskuen prebentzioaren arloan.

3D inprimagailen Ikaslab-a EASO Politeknikoan

2015-05-19

Ikaslab gelaren irudia
Ikasturte honetan, 3D inpresoren Ikaslaba martxan jarri dugu EASO Politeknikoan. Bertatik ehundaka ikasle pasa dira beraien proiektuak gauzatzera. Laborategi honen helburua, teknologia berri hau ikasleek ezagutzea da, beraiena egitea. Finean, 3D teknologia sozializatzea. Sorkuntza eta berrikuntza bultzatzeako espazio aproposa. .

Fabrikazio mekanikoaren bisita Otis-era

2014-05-18

los alumnos y alumnas en las instalaciones de OTIS durante la visita
Maiatzaren 7an EASO Politeknikoko Fabrikazio Mekanikoko Produkzioaren Programazioa Goi Mailako Zikloko ikasleak Donostian dagoen Zardoya Otis enpresa bisitatzera joan ziren.

Bisita honek zikloko ikasleen lan aukerak areagotzea ahalbidetzen du, beraientzat interes handikoak diren mekanikako hainbat aspektu testuinguru ezberdin batean ezagutzeko aukera ematen dielako.

Lerro hauetatik gure esker ona adierazi nahi diegu enpresako arduradunei, gure ikasleei eskainitako arreta eta emandako tratu onagatik.

Irakasleentzat sarbidea
Ikasleentzat Sarbideak