EASO Politeknikoak Google Apps Hezkuntzari buruzko Topaketa antolatu du

• 2015-02-24 |

topaketaren kartela

Apirilaren 16an, Gipuzkoako Zientzia eta Teknologia Parkean, Donostian, Euskadiko Google Apps Hezkuntzako IV. Topaketa ospatuko da. Topaketa honetan, bere 4. edizioan EASO Politeknikoak antolatua, Euskadiko ikastetxetan garatzen ari diren hainbat esperientzia aurkeztuko dira. Gainera, bertan Lanbide Heziketako Sailburuordearen, Jorge Arevalo Turrillasen eta Google Apps Hezkuntzako ordezkari europar baten presentzia izango ditugu, besteak beste.

Topaketa irakasleentzat eta oro har ikaste-irakaste prozesuetan, ikaskuntzaren kudeaketan edo zentroak kudeatzeko Google Apps Hezkuntzako tresnak erabiltzeko interesa duten guztientzat dago zabalik.

Egitaraua zein izen-emate orria topaketaren web orrian dituzue eskura.

Mugikortasun jasangarriari buruzko hausnarketa EASO Politeknikoan

2015-02-23

hizlaria hitzaldiaren anaieran

Ikasturte honetan Eskolako Agenda 21n proiektuaren gai nagusia mugikortasun jasangarria da. Iosu Benaitok, Donostiako Udaleko Mugikortasun Atal Teknikoko buruak, horri buruzko hainbat ideia utzi zizkigun hausnarketarako ikastetxean eman zigun hitzaldian.

Mugikortasuna hirietako jendartearen eta ekonomiaren garapenaren faktore erabakigarri bat izan da hasieratik beretik.

Mugikortasuna gai gakoa da bai gizarteari begira eta baita ingurumenari begira ere; eta honekin batera eztabaida ugari daude: garraiobideen inguruan (erragaian oinarrituak ala ez), publikoak ala pribatuak, pertsona gutxirentzat ala pertsona askorentzat, zenbateko espazioa eman behar zaion bakoitzari… Eskarmentuak erakutsi digu mugikortasuna kontrolik gabe eta desegoki hedatuz gero, elkarri lotutako arazo asko sor daitezkeela, herritarren bizi kalitateari zuzenean erasan eta bihar-etziko garapenak arrisku larrian jar ditzaketen arazoak sortuz.

José Mª Mendiola SA mecanizados enpresara bisita

2015-02-20

ikasleen taldea enpresaren aurrean

Pasa den otsailaren 5ean, Fabrikazio Mekanikoko Produkzioaren Programazioa Goi Mailako Zikloko ikasleek Andoainen kokatuta dagoen José Mª Mendiola mekanizazio enpresa bisitatu zuten.

EASO Politeknikoko mekanikako departamentuarekin kolaboratzen duten enpresa taldeen artean, hau tamaina handiko piezak fabrikatzeagatik ez ezik, berauek duten doitasunagatik ere nabarmentzen da.

Aipatutako ezaugarri hauek, osagarri gisa, oso baliagarriak dira gure ikasleen prestakuntzan. Beste alde batetik, enpresa horretan praktikak egin dituzten hainbat ikaslek bertan jarraitu dute lanean kontratu baten bitartez.

Lerro hauetatik enpresako arduradunek eskaini diguten arreta eta emandako tratu ona eskertu nahiko genuke.

Pausoka Elkarteko lehendakaria EASO Politeknikoan

2015-02-18

Pausokaren logoa

Joan den astean, Gizarte Zerbitzuetako mintegiak antolatuta, Pausoka elkarteko lehendakari eta ama den Maiteder Requejok hitzaldi bat eman zuen Haur Hezkuntzako ikasleentzat. Pausoka Elkartea behar bereziak dituzten haurren guraso elkartea. da.Bere helburu nagusiena beraien seme-alaben integrazioa eta eskubideen aldarrikapena da, edozein dela ere arloa (lana, eskola, kalea…). Eta horretarako, ekintza eta proiektu ezberdinak antolatzeaz gain, haur hauei tratamendu ezberdinak eskaintzen dizkie Pausoka elkartean: fisioterapia, terapia okupazionala eta logopedia.

Haur Hezkuntzako ikasleentzat oso hitzaldi interesgarria eta hunkigarria izan zen, izan ere titulua eskuratzen dutenean, beraien lan irteeretako bat behar bereziak dituzten haurren laguntzaile moduan aritzea baita.

Prebentzioko zikloa ergonomia eta biomekanikako laborategian

2015-02-13

foto de grupo en las instalaciones

Urtarrilaren 29an, Laneko Arriskuen Prebentzioa Zikloko ikasleek Mutua Universal-ek Iruñean duen ergonomia eta biomekanikako laborategia bisitatu zuten.

Bisita honetan zehar, kargak eskuz altxatzeak, mugimendu errepikakorrek eta postura okerrek edo desegokiek.dituzten arriskuak ebaluatzeko erabiltzen diren punta-puntako teknologiak ezagutzeko aukera izan zuten.

Irakasleentzat sarbidea
Ikasleentzat Sarbideak